hoi, Wij gaan aankomend weekend voor t eerst met ons kleintje een weekendje weg (van vrijdag tot maandag). Nu ben ik me een beetje aan t voorbereiden wat ik allemaal voor haar mee moet nemen. Ik wil gewoon echt niks vergeten voor haar. Willen jullie even meekijken of ik niks vergeet? flesjes flesvoeding/pap groente potjes, bakje en lepeltje barleduc medicijnen pak luiers zwemluiers luier doekjes badpakje 6 slabbers 6 hydrofiele luiers 4 omslagdoeken 4 setjes kleding 6 rompers 3 paar sokken 2 pyjama's campingbed+ matras 2x hoeslaken laken+dekentje aankleedkussen wasgel/olie/badolie babyfoon slaapmuzkiek belletje wipstoel speelkleed wandelwagem speelgoed slaapknuffel speen
Da: heerlijk een weekendje weg! Ik zou de sterilisator niet meenemen maar gewoon in een pan water uitkoken tijdelijk. En ik neem altijd het aankleedkussen zelf mee.
4 omslagdoeken + 6 hydrofiele luiers jemig hihi. Hier nam ik er twee mee: een voor zwemmen, een voor Wandelwagenbak hihi en 3 hydrofielen: een bedje, een wagenbak, een zwemmen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk Verder ben je er denk ik wel redelijk hoor.. Misschien regenhoes of iets en evt speeltjes, speentje, knuffeltje? Veel plezier! Is leuk zo'n eerste weekend weg!
O je hebt al ge-edit hihi. Je kan ook je kindje op bed/bank verschonen natuurlijk. Scheelt je weer het aankleedkussen meenemen
Ik zou persoonlijk niet met een aankleedkussen gaan leuren... Je kan haar ook even op de bank of op bed verschonen/aankleden.. Verder veel plezier! Volgens mij heb je alle het hoognodige wel!
Ik zou die groentepotjes thuislaten. Je kleintje is nog geen 4 maanden en dat is echt de minimimgrens. En ook al zou ze 5 maand zijn dan zou ik voor die.paar dagen het hapje even overslaan. Verder lijkt 1 omslagdoek mij voldoende. Misschien een mutsje, als je baby met natte haren uit het zwembad komt en het fris is buiten?
Ik zou voor de zekerheid pcm zetpillen meenemen. Je weet maar nooit. Ik neem ook altijd mijn eigen waterkoker mee maar je kunt ook flessenwater gebruiken. Ik neem ook mijn eigen flessenwarmer mee want vind die magnetrons elders nooit zo fris. Neem ook een poedertoren mee voor als je weg bent en onderweg een voeding wilt geven. Rompers zou ik wat meer meenemen want die kunnen soms snel opgaan. Billenzalf ook niet vergeten. De groentepotjes lijken me ook niet nodig. Lijkt soms echt een volksverhuizing met zo'n kleine haha
zetpillen zitten standaard in de luiertas, net zoals billenzalf enzo. poedertoren gaan ook mee ja, das wel een goeie. Wij gebruiken barleduc water voor ons meisje. maar waarom geen groente potjes? we gaan aankomend weekend beginnen met t eerste hapje..
Denk dat ze bedoelen omdat ze nog geen 4 maanden is (of net als jullie weg zijn) en je dan best nog een paar dagen kunt wachten met de bijvoeding te geven. Want andere omgeving, bed en hapjes kan natuurlijk even een heftige omslag zijn.
ze is op een paar dagen na bijna 4 maanden. doen we juist extra zo haha, hadden we afgesproken en die 2 mini potjes zijn de ruimte ook niet haha lekker paar hapjes proberen ben zo ongelofelijk benieuwd hahahaha
mmm haar babymutsjes zijn allemaal te klein.. heb nog geen (winter) mutsje.. misschien dat ik daar nog wat leuks tegenkom. Scheelt die paar haren op haar hoofd is met 1 x blazen droog whaha.. doe ik haar capuchion wel op.
ja de thermometer! dank u! heb nog 2 extra setjes kleding in haar luiertas.. dus zouden er dan eigenlijk 6 zijn.