flesjes flesvoeding/pap groente potjes, bakje en lepeltje voedingstoren barleduc medicijnen/zetpillen pak luiers zwemluiers luier doekjes badpakje 6 slabbers 6 hydrofiele luiers 4 omslagdoeken 4 setjes kleding 6 rompers 3 paar sokken 2 pyjama's jas/vest campingbed+ matras 2x hoeslaken laken+dekentje aankleedkussen slaapknuffel speen wasgel/olie/badolie (bad)thermometer babyfoon wipstoel regenhoes speelkleed wandelwagen speelgoed
wij gaan van het weekend op vakantie en was net bezig met mijn lijst hihi dus bedankt ik neem zelf ipv omslagdoeken, badcapes mee en draagzak. waar gaan jullie heen?
Daar zijn wij twee weken terug geweest. Zwembad is heerlijk!! Ze hebben familie omkleedhokjes, heel handig om allemaal tegelijk om te kleden Verder heb je naar mijn idee meer dan genoeg!! Veel plezier,
Heb je een magnetron in het huisje/accommodatie voor het opwarmen vd fles? Anders waterkoker meenemen, dit deden wij altijd voor de zekerheid.... Jas of vestje en evt een dun mutsje voor na het zwemmen..
In zo'n huisje hebben ze meestal een ledikant of een campingbedje. Ik zou alleen een matras meenemen? En wat ben je van plan met 10 doeken in 3 dagen?
Ik heb liever dat ze in een eigen bedje slaapt. Ja die doeken geen idee... whahahaha.. ben zo bang dat ik te weinig mee neem.
Ik had het campingbed persoonlijk ook thuisgelaten, alleen het matras meegenomen. Maar ieder zijn voorkeur. De lijst ziet er inmiddels vrij compleet uit hoor. En gelukkig kun je, mocht het echt echt echt noodzakelijk zijn, je een hoop kopen in/rond een vakantiepark! Alvast veel plezier.
Wij zijn in mei op vakantie geweest naar Center Parcs ook nog een vip huisje, ik wilde ook percee eigen bedje meenemen, maar dacht later ach in zo'n huisje staat er ook wel een. Dat klopt daar stond er een, ik heb het bedje zelf nog helemaal moeten schoonmaken met dettol, spinnen kwamen eruit, en het doekje waarmee ik het bedje gepoets was gewoon zwart! Echt heel erg goor, ik neem vanaf nu altijd mijn eigen bedje en matras mee!
foto toestel, boekje om alles in bij te houden wat jullie doen, speelgoed, ossegalzeep (een ster tegen vlekken, en als je dan toch perse nog wat uit wil wassen)
volgens mij hebben alle huisjes een campingbedje, ik was er vorig weekend en het campingbedje was erg goed, fijn matrasje erin. je moet dan wel nog een matrashoes meenemen en lakentje/ dekentje of slaapzakje. Oja! paracetamol voor de zekerheid, en een thermometer, als ze zo klein zijn en ze hebben iets dan heb je tenminste iets. en sudocreme. ziet er goed uit hoor, je lijst! veel plezier
Je bent al terug, leuk gehad? Een wipstoeltje zou ik niet meeslepen op een weekend, zelfs al had ik er een gehad. En waar anderen de doeken veel vinden, had ik in die tijd denk ik nog wel dubbele hydrofielen meegenomen: twee keer twee voor het badderen, een voor in bed en nog een stel voor van alles en nog wat, zeker als je nog wilt gaan zwemmen. Kon ze voor een weekendje niet in de wandelwagenbak slapen? Wij hadden op ons eerste weekendje weg de wandelwagenbak op de grond naast ons bed staan als een wiegje (onderstel niet mee, draagdoek) Hoe gingen de groenten? Ik had t nooit gedaan, zo vroeg en dan in een vreemde omgeving, en waarom een potje in plaats van eten met smaak?
Ik neem altijd een voedingstorentje mee dan kan ik het afgepast meenemen en een thermosflesje met warm water voor het geval ik niet direct een magnetron on de buurt heb. Hema heeft hele fijne van 300ml. Ps. Bar le Duc bevat teveel natrium voor een baby! Het moet <5 mg per 100 ml zijn en volgens mij is Bar le Duc 10 of meer. Spa blauw mag wel en huismerk Albert Heijn.