wie wil er even meekijken?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by DarkAngel25, Sep 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Zo we zijn vanmorgen vroeg aangereden.. 1e wasje staat alweer aan, meeste is al opgeruimd.

Ze had niet in de wagenbak kunnen slapen, ze past er namelijk al niet meer in, mijn meisje is een flinke baby hahaha.

hydrofiele luiers, had ik precies genoeg mee!

van de site van barleduc: Omdat Bar-le-Duc laag mineraalhoudend is kan het door iedereen gedronken worden en is het tevens zeer geschikt voor de bereiding van babyvoeding.

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Da: ben je al met groente begonnen? Vond ze het lekker? :) ik ben ook met 4 maanden begonnen met potjes groente, als ik het vers maakte wilde ze niets eten, en een potje wel dus ja dan maar een potje ik vind het prima. Dat wassen heb ik altijd zo'n hekel aan na een weekend of vakantie haha succes!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    aah verdorie.. ik typ een heel verhaal.. *pats* weg... zucht.

Maaaaaaaaaar...

weekend was heerlijk! Bij aankomst iet minder, ik weet zo zeker dat er een magnetron in ons huisje zou zitten, maar die zat er dus niet. Wij meteen lopen klagen (telefonische) bij de receptie. Na overleg kregen we een ander huisje als we 100 euro bij betaalde. Nou prima, wij naar de receptie om te pinnen, hoeven we ineens maar 28 euro bij te betalen. Ook goed!

Kregen we me toch een luxe huisje:$ :D

Bedje kon bij ons op de kamer (ruimte zat) magnetron..:D

Verder heeft ons meisje genoten! Voor de eerste keer gezwommen, ze vond het echt heerlijk! 1e hapje ging oke, paar hapjes en zo gaan we lekker oefenen!

Ze heeft zich voorbeeldig gedragen, lekker geslapen, gespeeld.

View attachment 350165
    View attachment 350168

Share This Page