Wie wil er even meekijken? :)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marieke502, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hallo dames,

Ik ben deze cyclus begonnen met tempen om mijn ei te vinden. Nu zit ik op dag 17 en is mijn temp al 3 dagen hetzelfde, namelijk 36,4. Volgens FF is er nog geen eisprong geweest, ondertussen klussen wij vrolijk verder.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor graag jullie gedachtes en meningen :)

589d07 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Volgens mij is het zo dat je temp na eisprong hoger moet zijn dan je gemiddelde temp van daarvoor, en dat is nu (nog) niet zo.
    Hij komt vast op een ander moment. Gebruik je ovu testen?

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik zie nog geen eisprong. Je temp blijft ongeveer op dezelfde lijn.
    10% van de vrouwen hebben toch een eisprong ondanks dat verhogen van de temperatuur uitblijft. Maar de kans is dus groter dat je eisprong nog moet komen.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie ook geen eisprong.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zie inderdaad ook nog geen eisprong. Maar aan jouw onderschrift te zien heeft de eerste cyclus ook even geduurd. Zelfs als je van de 2e uitgaat kan jouw eisprong goed pas op cd 23 zitten. Even door tempen en klussen.

6. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames. Bedankt voor jullie reacties.
    Mijn temp was vanmorgen 36,5 en de weegschaal zei 65,3.. dat is een kilo meer als dinsdag ochtend. Dus er lijkt een eisprong aan te komen. Mn banner lijkt dus gelijk te lopen. Wij gaan dus vanavond wederom aan de klus :) net als gisteravond.

7. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Oke, keep us posted!

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hmm, mijn temp was 36,4 vanmorgen -- nog geen eisprong dus. Wel sinds gister bloed irritante jeukende huid uitslag op armen, benen en gezicht :( leuk die hormonen, bah.

Ik heb voor het gemak een linkje naar mijn temp kaartje in mijn handtekening gezet :)

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Inderdaad nog geen eisprong.
    Je conclusie over 0,1 graden omhoog en een kilo aangekomen in 2 dagen betekent een eisprong in aantocht is mij nieuw.
    Kan je dat onderbouwen??

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gewichtstoename met betrekking tot mijn eisprong. Dit concludeer ik aan de hand van mijn vorige cyclussen. En toen ik dit op het forum vertelde kreeg ik van meerdere dames te horen dat zij dit ook zo ervaren :)

"Mijn temp was vanmorgen 36,5 en de weegschaal zei 65,3..."
    De temp op dat moment was onderdeel van een opsomming :) maar ik snap dat dit verwarrend kan overkomen.

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Nou, hier nog steeds geen echte duidelijkheid :( volgens de app is mijn eisprong niet geweest. Ik zie overigens wel een piek(je).

Mijn temp wiebelt tussen 36,4 -- 36,5 en 36,3. Te laag voor een zwangerschap ben ik bang :(

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Inderdaad nog steeds geen eisprong :( :(
    Zo'n piekje zelf zegt niks helaas....

Als voorbeeld 2 kaartjes van mij. 1 zonder eisprong en 1 met heel laat een eisprong.

Inmiddels clomid en hele mooie kaartjes die zie je als je op mijn link klikt in handtekening.
    Mijn huisarts zei na 8 maanden zo onregelmatig krijg je doorverwijzing. Dus goed door blijven tempen geeft je toch veel informatie.

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    8 maanden?? *zucht* dat gaat nog wel even duren dus.
    Bedankt voor je kaartjes. De mijne lijkt op jou onderste, zonder ei :(

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp dat vond ik ook vandaar mijn kaartjes, zelf op de bovenste lijkt hij op patroon voor eisprong en die eisprong was pas op cd 52 dat hoort ook niet :(

Maar misschien pakt jouw lichaam het nog wel op hoor en bij mijn dochtertje ook met die sporadisch eisprong zwanger geworden. Hoeft er maar 1 nodig te zijn. Dus zeker blijven door klussen. Hij kan onverwachts komen.

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Woohoo ik heb een eisprong gehad!! :) FF heeft hem gezet op cd29. En ik ben nu dus 6dpo. En nu is het wachten.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben het niet eens met FF.
    Ik denk dat jouw ei pas op 26 maart is gewwest (dip naar 36.2) en dus zit je pas op 3 dpo.
    Als je de waterige afscheiding weghaalt op de 23e dan zal FF ook de 26e aangeven ;)

17. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Je hebt gelijk :) en dat ziet er ook logischer uit, dus heb ik het aangepast. Dank je

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaaa daar is hij dan en staat nu goed :D

19. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    :( Mijn temp vanmorgen was maar 36,3 dus nu heeft FF mijn ei weer naar cd29 gezet. Ik vind het zo verwarrend allemaal :(

Kan deze temp dip een innestelingsdip zijn?

20. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik ga er ook vanuit dat de eisprong op cyclusdag 32 is, dan is een innesteling wel vroeg op 4 dpo. Misschien is het gewoon een meetfoutje en is ie morgen weer mooi hoog zoals voorgaande dagen. Het blijft natuurlijk mensenwerk en de temp. is van zoveel dingen afhankelijk.
    Je houdt je wel aan de "temp.regeltjes"? Meet je rectaal ook?

Deel Deze Pagina