Wie wil er even meekijken? :)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Marieke502, Mar 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hier altijd onder de oksel gemeten, dus denk dat dat weinig uitmaakt. maar wat belangrijk is, was je slaap hetzelfde? heb je genoeg uren geslapen enz enz, hier ook wel eens gekke meetdagen gehad

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat vervelend dat je temperatuur vanmorgen weer laag was. Had je topic al eerder gezien en had gehoopt dat je nu (eindelijk) een duidelijke eisprong zou hebben gehad.
    Ik ga eigenlijk nog steeds voor een eisprong op 26 maart. Ik vind dat je daarvoor geen duidelijke stijging hebt gehad. Ik kan dan alleen je dip van vandaag niet verklaren. Voor een innesteling is het veel te vroeg als je echt 4 dpo bent nu.
    Heb je inderdaad wel genoeg uur geslapen ten opzichte van andere nachten?

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    @Nana, temp regeltjes zoals altijd op hetzelfde tijdstip en tempen voordat je opstaat? Ja, en ik temp idd rectaal.

Bij die 36,8 had ik een uur langer geslapen (8:00 getempt ipv 6:45). En afgelopen nacht lagen we er om 22:00 in en heb ik wel om 6:45 getempt, dus wat de uren slaap betreft zit er niet zo heel veel verschil in. Ik heb redelijk onrustig geslapen, heb namelijk last van een schimmelinfectie :( misschien komt daar deze temp dip van... ik heb er zaterdagavond een tablet voor ingedaan, dus hoop dat de jeuk en de pijn morgen ofzo over zijn. Dat is meestal zo. Ik heb helaas ervaring met zo'n infectie.

Toevallig... in de cyclus waarin ik zwanger werd van mijn zoon (in 2008) had ik ook rondom (of vlak erna) mijn eisprong een schimmel infectie. Ik heb toen zelfs nog een dag gewacht met de medicijnen :) dat was ook de eerste ronde dat ik mijn temp controleerde en opschreef.

@Lies, ik had ook gehoopt op duidelijkheid. Maar ben alvast heel blij dat ik uberhaubt een eisprong heb kunnen ontdekken.

Ik ben erg benieuwd wat mijn temp morgen ochtend is. Ik hou jullie op de hoogte. En heel erg bedankt voor het meekijken :)

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Even een update :)

Mijn temp is weer mooi aan het klimmen na die dip van zondag naar maandag. We zitten op 36,6 :) dus dat ziet er goed uit.

Verder veel last van hoofdpijn en slaap minder goed door jeukende benen. En daardoor dus vermoeid. Maar we houden de goeie moed erin ;)

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    #25 Lies1988, Apr 3, 2015
    Last edited: Apr 3, 2015
    Heel eerlijk gezegd zie ik in je kaartje geen eisprong:( Ik zie geen duidelijk temperatuurverschil voor en na de mogelijke eisprong. Ik zie vooral 1 dag een uitschieter naar boven, maar dat kan ook gebeuren als je bijvoorbeeld een keer slecht geslapen hebt.
    In mijn kaartje zie je bijvoorbeeld duidelijk dat mijn temperatuur na de eisprong hoger blijft dan de gemiddelde temperatuur van voor mijn eisprong.
    Ik zie dat je ongesteld bent geworden, een lf van 6 dagen zou ook wel heel kort zijn.
    Ik hoop dat je volgende kaartje een duidelijke eisprong zal geven!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Helaas voor jou marieke ben ik het hier mee eens. Als je die ene hoge op discard zou zetten haalt fertility friend hem vast al weg het kruis. Ik ben dus ook niet overtuigd van eisprong :( ik weet hoe vervelend het is.

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik ben die ene hoge weggehaald en FF laat het stippeltjes kruis staan en zet mijn ei nu op cd29. Ik ben inderdaad gister ongesteld geworden, dus we zien wel wat het deze cyclus word :)

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames,

Ik heb mijn temp lijst gevonden van toen ik zwanger werd :)
    Ik heb hem ingevuld en via de link kun je deze vinden.
    Zo te zien ik een minimale stijging in mijn temp (rondom mijn ei) heel normaal voor mij. Want ik had in die cyclus een stijging van 36.0 naar 36.2 en toen was ik zwanger. In deze laatste cyclus ging het van 36.3 naar 36.5.

Ik concludeer hieruit dat ik dus toch een eisprong heb gehad. En dat het wel goed zit :)

Wat denken jullie...?

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames, zouden jullie nog eens willen meekijken? Mijn temp vliegt weer alle kanten op :(

Ik had een eisprong op 22april (cd21) maar nadat ik de temp van vanmorgen invulde, heeft FF deze weggehaald. Nu had ik die woensdag echt wel eisprong klachten (hevige buikpijn en steken). Dus ik vermoed dat ze toch is geweest, ook de temp lijkt er op.

Maar nu dus weer onzekerheid...

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Temp je volgens alle regels, ook rectaal?
    In je vorige kaartje kan ik moeilijk een eisprong halen en deze nieuwe ook. Ik zie idd wel een stijging vanaf cd 21.. maar duidelijk is het niet. Er zit een enorme dip er achteraan...

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Jep. Volgens de regels en rectaal. Altijd op hetzelfde tijdstip.
    Ik had zo'n goed gevoel over deze cyclus...

Share This Page