Ik temperatuur al een aantal maanden maar we zitten nu eindelijk in ronde 1 voor een tweede kindje ! Op dag 15 had ik een positieve ovulatietest, op dag 16 was de test weer negatief. Ik zit nu inmiddels op dag 18 maar ik heb nog geen temperatuurstijging gehad. Als mijn temperatuur morgen minimaal 36.6 is, heb ik dan mijn eisprong gehad en wanneer? Uiteraard morgen sowieso even afwachten maar ik ben zo benieuwd Bekijk bijlage 513511
Ja, elke dag om 07:00 en rectaal inderdaad. Zal mijn andere kaartjes van toen we nog niet bezig waren ook even laten zien: Bekijk bijlage 513518
Ok.. april was mooi maar hij wordt steeds piekeriger lijkt wel. Als je temp morgen minimaal 36.6 is dan is je ei idd vandaag (vannacht) gesprongen.
Bedankt voor het meekijken! Als ik voor morgen 36.6 invul dan zet 'ie het kruis op dag 16. Kan dat ook kloppen? Uiteraard moet ik sowieso morgen eerst maar eens afwachten of mijn temperatuur stijgt.. Nu al benieuwd
Nee dat klopt niet. Hij zal dan vannacht/vandaag gesprongen zijn. Als je temp nou morgen 36.6 is dan zou ik je posi ovu ff verwijderen en hem bij notities voor jezelf melden. Of anders de temp op dag 16 veranderen naar 36.35
Wederom bedankt. Had mijn vraag ook op een Amerikaans forum gesteld. Zij raadde me aan de instellingen onder "detector" van "advanced" naar "FAM" te veranderen. Wat weet jij hierover?
Nogmaals bedankt Dan ga ik nu uit van dag 18 als m'n temperatuur hoog blijft. Als ik m'n ovulatietest eruit haal moet ik inderdaad nog even wachten op wat m'n temperatuur de aankomende 2 dagen doet. Bekijk bijlage 513615