Oei ja ik begrijp je. Heb zelf ook koper gehad dus weet wat hij doet. Maar het kan echt wel. Ben niet bekend met de test die je heb gedaan maar de streep word wel duidelijker ten opzichte van gisteren. Ben je erg geschrokken? Het klinkt alsof je er niet op gerekend hebt.
Heeft ruim 2 jaar gezeten. Echter bloedde uiteindelijk 2,5 week en maar paar dagen schoon. Dus zou wel dun zijn na die tijd leek me.
Maakt niet uit early of express ze geven dezelfde streepjes. Momenteel is dit echt de meest betrouwbare duidelijke test die er is.
Heb gisterochtend een Predictor early gehaald en, met tweede urine, gedaan. Die was negatief. Zag wel een lijntje, ook binnen de drie minuten maar was wittig. Dus zie dat als negatief. Is ook niet op foto te zien. Een zwangerschap zal het dus niet zijn. Wel frapant, normaal heb ik ik binnen halve dag na eerste bruinverlies mijn menstruatie. Nu al sinds woensdag 1 x per dag een veegje en dat is alles.
Dat witte streepje krijg je altijd. Aangezien er geen roze streepje staat, denk ik niet dat je zwanger bent
Daar ga ik ook vanuit hoor dat ik niet zwanger ben. Alleen dat niet doorzet is apart. Zal wel van slag zijn door verwijdering spiraal.