Dag lieve meiden, Ik word gek van alle testen... Vandaag cd 14, weer twee negatieve ovulatietesten. (Staan niet op de foto, vandaar dat ik het meld.) Laatste cycli 25-26 dagen geweest. LF wordt wel erg kort als dit zo door gaat... Wat denken jullie, nog niks positiefs he? Foto is wel erg slecht zie ik nu! Alvast bedankt voor jullie reacties!
Je LF wordt niet korter als je ei later springt. Je FF wordt dan juist langer. Zoals je test op CD 13 is duurt het bij mij meestal tussen de 1 en 3 dagen voor de test positief wordt.
Bedankt voor je reactie. Mijn vorige cyclus was 25 dagen en ik denk op dag 17/18 mijn eisprong te hebben gehad. Niet getest overigens. Dus LF was maar 8 dagen. Voor mijn eerste kindje had ik een cyclus van 26 dagen met ei op cd12. Dat is vrij logisch voor mij. Kan natuurlijk ook zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad in de vorige cyclus, maar ben wel ongesteld geweest en erge pijn gehad rond cd17/18.
Il zou door testen, wellicht dat je morgen/overmorgen pos ovulatietest hebt. Dan kun je ook tellen hoelang je lf is. Succes x
Dank je voor je reactie! Ik ga idd door met testen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een positieve test heb!
Bedankt voor jullie reacties!! Nog geen positieve test (heb voor de zekerheid ook de extra gevoelige Sensitest nog even gebruikt). Maar het lijkt er aan te komen! Ik hoop op morgen een positieve test!
Dank je voor je reactie! Laten we het hopen! We hebben het in ieder geval erg gezellig gehad dit weekend!