posi ovulatie test op nod dag?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by daisy500, Dec 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Hoi meiden

ik had eigenlijk een korte vraag.
    ik heb vandaag mijn nod
    en vanochtend heb ik (meer uit nieuwschierigheid) een ovulatie test gedaan van (zwanger en kids)
    en deze gaf 2 duidelijke strepen aan.. het test streepje was bijna net zo donker als de controle streep, overigens is hij na 2 min wel iets lichter geworden maar je ziet hem nog duidelijk!

nu las ik hier op het forum dat je dan misschien zwanger kan zijn??
    of moet de test streep dan net zo donker zijn als de controle streep? zijn hier meiden met deze evaring?
    of geeft de ovulatie test gewoon aan dat je niet meer vruchtbaar bent( begrijp het nu niet zo heel goed :))

heb zelf geen zw testen meer in huis helaas :(

Liefs en bedankt voor de reactie's

2. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Is er nergens koopzondag bij jou in de buurt, zodat je nog ff een testje kunt halen. Ik heb inderdaad wel geregeld gelezen dat vrouwen die zwanger zijn ook een positieve ovutest hebben, maar ook gelezen dat sommige zwangeren geen positieve ovutest hebben. Kan dus alle kanten uit. Ik heb zelf geen ovutest gedaan in mijn zwangerschap, dus heb geen idee. Succes, ik hoop dat je zwanger bent.

3. daisy500

dankje wel voor je reactie december!
    ik weet zelf ook niet zo goed wat ik hier van moet denken
    maar zag dat meerdere meiden dit hadden op hun nod of paar dagen ervoor, en vraag me toch echt af of het test streepje dan net zo donker moet zijn als de controle streep.

Volgens mij is het vandaag hier wel koopzondag, ik ga gelijk even kijken op internet.

Liefs

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    een ovulatie test kan inderdaad reageren op hcg.
    als hcg een rood balletje is en lh een groen balletje is zoekt een zwangerschapstest echt een rood balletje maar een ovulatie test zoekt gewoon naar een balletje ....

maar als nog is het geen zwangerschapstest dus ik kan niet met zekerheid zegen dat je zwanger bent, daar moet je toch echt een zwangerschapstest voor gaan gebruiken

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik denk idd dat de kans groot is dat je zwanger bent. Balen dat je geen test meer hebt. Succes ;)

6. daisy500

Oh ik vind het echt zo spannend nu,ook door wat julie zeggen!
    ik heb net ondekt dat de winkels open zijn dus ik ga zo ernaartoe.
    kan ik dan het beste morgen ochtend pas testen of zou het vanmiddag ook nog kunnen?

Ik hou jullie op de hoogte.
    zijn hier ook meiden met misschien goed nieuws?

Liefs

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    mijn nod zou ook eerdaags zijn maar na een miskraam weet ik niet precies hellemaal wanneer...
    ga er niet te veel van uit dat ik zwanger ben , voel weinig dus we zien het wel

8. babydreams1980

Mar 11, 2011
    46
    0
    0
    verpleeghuiszorg
    hardenberg
    ik heb ook rond mijn Nod positief getest met een ovulatietest en twee dagen erna een zwangerschapstest gedaan en ik bleek zwanger.
    mijn test streep was net zo donker als de controle streep maar of dat nou ook perse moet dat weet ik niet.
    Kruidvat 2v5 zijn gevoelig, dus vanmiddag testen!!
    Spannend

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik heb het ook wel eens gehoord, spannend! snel nog een testje halen ;)

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik denk dat je nu s middags ook wel positief zou moeten kunnen testen omdat vandaag je nod is. Ik heb alleen positieve ovulatietesten gehad toen ik mijn eisprong had of toen ik zwanger was. Nooit vals positief dus ik heb goede hoop voor je. Veel succes en ik hoop op een positieve zw. test.

11. nathalie73

nathalie73 Actief lid

Jul 16, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    vol verwachting wachten wij natuurlijk die zw test af!

12. daisy500

Helaas, winkels bleken toch niet open te zijn,
    me vader belde vanochtend en die vertelde dat ze open waren vandaag! dus niet....Balen nu is het maar afwachten.
    ik voel veder ook geen ongi krampjes of iets wat er op lijkt.
    spannend!

Bedankt meiden voor jullie lieve reactie's!
    als ik het zo hoor is het een goed teken.
    vond al raar dat een ovu test eigenlijk 2 streepjes aangeeft op je nod dag.
    Ik ga morgen maar een testje kopen:)

Liefs

13. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Een week na mijn curretage testte ik ook positief... Gynaecoloog zei dat dit door de HCG kwam. Dus... het zou zeker kunnen!!
    Ga als het kan gewoon naar het Kruidvat, daar hebben ze doosjes van eigen merk met 2 testen erin voor 5 euro, zijn kei-goedkoop en erg gevoellig... en je hebt er twee! Dus eventueel zelfs nog eentje voor nu en eentje voor morgenochtend :D

Succes met testen!!

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Sorry Daisy, we waren precies tegelijk aan het schrijven... Maar mijn advies geldt ook gewoon voor morgen hoor! Kruidvat it is... kun je meteen na het kopen testen en eventueel ook nog een keer dinsdagochtend vroeg ;)

15. daisy500

ik baal zo erg dat de winkels niet open zijn,grr
    ik heb net nog even op internet gekeken en er is ergens anders koopzondag dat is maar 20 min rijden.
    dus ik denk dat ik dat ga doen hahah(wanhopig he)

16. daisy500

Ja idd, dankje wel meiden.
    ben heel blij met jullie antwoorden.
    vind leuk dat er zo over gekletst kan worden met elkaar,
    en evaringen kunnen delen.
    Ik zag net dat er wel een andere open is, en dat is echt maar 15 a 20 minuutjes rijden, dus ik denk dat ik dat zo even ga doen, ben ik er nog even uit ook!
    ik hou jullie op de hoogte meiden.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

daisy, het kan inderdaad

Maar heb je wel een posi ovutest gehad 14 dagen terug?

18. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Of misschien bij een AH die op zondag geopend is, daar verkopen ze ook vaak testen. Succes, ik hoop dat je zwanger bent.

19. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    let us know, wij zijn niieuwsgierig!!

20. nathalie73

nathalie73 Actief lid

Jul 16, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je nood echt hoog is dan kun je ook bij benzinepompen testen krijgen maar dat zijn meestal de duurdere (van clearblue) maar ja, ik ben zo'n ongeduldig type die dat dan wel weer zou doen hahaha

Share This Page