hallo allemaal naast mijn prive berichten staat een kopje website daar staat mijn temp kaartje in! maar ik wist vanmorgen niet echt wat ik moest invullen... ik had 4 keer getempt.. 1ste keer 36.8 2de keer 37 3 de keer 36.9 4de keer 36.8 dus ik heb maar 36.8 ingevult... over 2 dagen mag ik testen zou ik een kans maken of zou het toch niet? alvast bedankt voor jullie hulp
je moet je inloggen voordat je wat kunt zien.. dus helaas kan ik niet meekijken, maar ligt eraan wat je temp is voor je ei...
dan is het een mooie temp... nog ff geduld.. zou zomaar WAAR kunenn zijn...succes.. laat je t nog wel ff weten.. je zou een testje kunnen wagen, maar je zit nog voor je NOD toch"? dus dat kan dan ook negatief zijn... geduld geduld... pfff ook niet mijn sterkste kant hoor...
ik wou die testen van sensitief doen de dipstick als het goed is komen ze vandaag binnen daarmee kun je 4 dagen voor je nod testen maar of het betrouwbaar is weet ik ook niet echt! heb er 3 besteld dus kan ik ook nog altijd doen als ik overtijd ben! en jij al getest? en is zeker moeilijk om te wachten vooral als je zo'n sterk vermoede hebt!1