hallo meiden... ik heb een heel mooi ff kaartje alleen de sensitest zwangerschapstest zegt negatief! zou ik nog kans hebben dat ie morgen heel hard zakt en dat ik dan toch morgen mijn ongi krijg? of wat denken jullie? liefs michelle
je kaartje kan nog alle kanten uit. je kan ongi worden met een hoge temp, je kan morgen een daling hebben, je kan ook nog zwanger testen. je zult nog wat geduld moeten hebben.
Ik vind kruidvattesten 2 voor 5 euro, het beste, lekker duidelijk. Ik had de vorige zwangerschap negatieve dipstick en positieve test van kruidvat. Duim voor je!
die heb ik eergisteren gedaan.. ook nagatief... dus dacht doe een sensitest vandaag als die ok maar iets een lijntje geeft hihi..maar niks... nu morgen ff afwachten en dan misschien testen want dat is mijn noddag! maar thanxx meis geeft weer een beetje hoop... en wat was jou eind temp toen je zwanger was of deed je toen niet aan temp? liefs michelle
36.9/37 maar die temp heb ik ook wel als ik ongi word. Ik vind in de 37 altijd wel een zwangere temp. maar dat is mijn idee hoor.
ja oke daar ben ik met je eens maar als je naar mijn vorige kaartje kijkt zie je dat het anders is! en die andere kaarten van vorige maanden zijn net zo als vorige maand 1 a 2 dagen voor ongi zakt die en heb ik ook niet meer een stijging zoals nu... maar alles kan dus morgenvroeg even afwachten!