Volgens FF een eisprong, maar temp niet drastisch gestegen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Linda1975, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Zojuist heeft FF een eisprong mogelijk geconstateerd (middels stippellijntjes). Maar de temp is niet echt drastisch gestegen.

dag 12 36,3
    dag 13 36,0
    dag 14 36,3
    dag 15 36,3
    dag 16 36,5
    dag 17 36,2
    dag 18 36,3
    dag 19 36,4
    dag 20 (vandaag) 36,4

Je ziet wel een duidelijke daling op dag 17 (t.o.v. voorliggende dagen). Ook een daling op dag 13, maar toen had ik nog geen vruchtbaar slijm en toen tempte ik een stuk vroeger. Mijn cervix is al sinds dag 14 'watery' en gisteren (dag 19) zaten daar enkele drupjes bloed bij. Sinds dag 17 ook een 'hoge baarmoeder die 'firm' aanvoelt'. Gemeenschap gehad op dag 16, 17 en ook op 19 (2x).

Hoogste temp tot nu toe is 36.4 / 36.5 (behalve 1e twee dagen menstruatie, die was 36.7).

Maar de temp is dan toch nog niet flink gestegen?
    Aan de andere kant .. na die dip op dag 17 is hij al wel 3 dagen hoger, zou het daarmee te maken kunnen hebben? Dan zou ik het zeker weten als mijn temp morgen en overmorgen ook nog op dit level blijft.
    Ik had ook een ovutest gedaan, op dag 16 en 18 en die toonden beide een vaag streepje (op dag 18 was hij al wel iets duidelijker dan dag 16).

FF jullie mening gevraagd dus! (kan m'n tempkaartje vanavond pas in m'n album zetten, ben nu op m'n werk).

2. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Heb m'n tempkaartje even in m'n album gezet (FF cyclus 3).

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Dat had ik dus ook. Ik temp en vul ze normaal niet bij FF in omdat ik heel duidelijk een temp stijging heb, maar deze maand kon ik er zelf niks van maken, dus heb ik al mn temp ingevuld en heeft ff de 18e mijn ei-sprong bepaald, terwijl ik zelf niet echt een drastische verandering zag.

Volgens ff moet ik morgen dus ongesteld worden (heb ook mn vorige 3 cycli maar meteen ingevuld) het zou mij benieuwen. Ga er eigenlijk vanuit dat het nog wel ff duurt voordat ik ongesteld wordt. Als het morgen zover is, heb ik deze maand een cyclus van 25 dagen, 1 dag korter dan de korste cyclus. Had zelf het idee dat het deze maand gewoon zo in de war is dat ik geen ei-sprong heb gehad. Ben dus in afwachting van mn ongie zodat ik de volgende ronde weer in kan gaan.

Ga volgende maand ook mn slijm maar eens goed in de gaten houden, misschien dat ik daar iets uit kan halen.

4. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    M'n temp stijgt inmiddeld wel door, dus ik verwacht toch rond dag 17 m'n ei gehad te hebben.

5. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Bij mij was i dus ook heel licht aan het stijgen deze maand en nu.... check banner :) \:D/ Laatste dagen ging i dus steeds nog een beetje omhoog, maar nadat ik 3 dagen positieve test in had gevuld, ging ff mn eisprong opeens naar 2 dagen voor de 1e positieve test zetten :( waren zij de weg ff kwijt! Maar het maakt mij niks meer uit, vond de strepen op mn test belangrijker

6. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    @Pila: gefeli! Maar wat maf zeg, dat FF inderdaad flink de weg kwijt was, bizar toch?

FF heeft mijn ei ook wat later gezet inmiddels, van dag 17 naar 21 (zie mijn andere topic). Dus ik ben ook heel benieuwd hoe het met mij uit gaat pakken. Temp is nog steeds hoog overigens.

Deel Deze Pagina