Heey, Ik ben net bij de dokter geweest en die vertelde mij dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben geweest... details vertel ik nog wel... Nu ben ik vanaf woensdag thuis omdat ik me kut voelde en bijna zeker wist dat er iets niet pluis was. (dat blijkt) Maar ik heb toen tegen me baas gezegd dat ik een buikgriepje heb en dat ik telefonisch contact heb opgenomen met de huisarts en dat ik vrijdag dus een afspraak heb. Ik belde me baas op dat ik idd een buikgriep heb (dus geen "waarschijnlijk ben ik wel zwanger geweest" verhaal) en dat ik loperamide voor geschreven heb gekregen... Zegt die oke dus je kan het morgen wel proberen dus ik zeg nou ik ben nogal misselijk en zit alleen maar op de wc. Zegt ie ok hou er wel rekening mee dat je thuis moet blijven en dat je de bedrijfsarts morgen over de vloer krijgt... want ik denk dat ze morgen komen. Dus ik hier helemaal in de stress (nu heb ik wel loperamide in huis) maar wat moet ik no9u zeggen tegn die bedrijfsarts als ie morgen komt. (ze hoeven op me werk toch echt niet te weten dat ik bezig ben zwanger te raken) Ik weet het niet en ben helemaal van me apre po (ofziets)
denk ook wel dat er iets is als beroepsgeheim of moet zon arts dat melden aan je baas. En je hoeft niet te vertellen dat je probeert zwanger te raken maar dat je zonder het wist dus een mk hebt gehad. Niks mis mee toch? Nou sterkte ermee iniedergeval meid mk is niet niks en dan dat nog eens dikke knuffffff
Ik zou zo eerlijk mogelijk zijn tegen de bedrijfsarts, ze hebben een beroepsgeheim voor zo ver ik weet, dus het zal echt niet in details bij je baas terecht komen. Veel succes en sterkte.
Een bedrijfsarts heeft beroepsgeheim en mag niks doorvertellen aan je baas zonder jou toestemming. Je kan dus met een gerust hart aan hem vertellen wat er aan de hand is en dan samen kijken wat er aan je baas vertelt wordt! Sterkte ermee!
Ook ik zou eerlijk zeggen tegen de bedrijfsarts wat er is gebeurd. Hij bedenkt dan samen met je een plan om weer aan het werk te gaan (en wanneer). En hij mag idd niet doorvertellen wat jij aan hem verteld. Het enige wat ie doorgeeft is dat je idd ziek bent, dat het in dit geval niet werkgerelateerd is en wanneer hij verwacht dat je wel weer kunt werken.
Miss kun je aan je huisarts vragen hoe je dit kan regelen, die heft zeker een beroepsgeheim en weet ook of de bedrijfsarts dit heeft. Ook kan hij je miss tips geven. Maar krijg je morgen, op een zaterdag, de arts over de vloer? Groetjes en sterkte!
ja misschien is het bang makerij ik weet niet ik wordt hier gek en er is niemand thuis en voel me beroerd... :S pfff
Een bedrijfsarts bijt niet hoor. En die heeft zeker beroepsgeheim! Je kunt, als je dat zelf wilt, tegen je bedrijfsarts echt eerlijk zijn. Ik zou dat zelf wel doen. Je bedrijfsarts kan dan heel reeel naar je werkgever toe aangeven wanneer je weer aan het werk kunt. Als je er bij de bedrijfsarts omheen draait, kan het juist zijn dat die zegt: je kunt maandag wel weer aan het werk. En wat de titel van je topic betreft: jij kent je baas natuurlijk en ik niet. Maar je baas heeft ook een zorgplicht voor zieke werknemers. Als hij niet genoeg actie onderneemt om zieke werknemers weer aan het werk te krijgen overtreedt hij de wet. Ook zal z'n verzekeringspremie dan heel hard omhoog gaan. Hij heeft misschien hele andere redenen dan jij denkt. Maar wat ik zei, misschien ook wel niet hoor. Ik ken hem tenslotte niet en jij wel! Veel sterkte!
gelukkig bijt ie niet maar ik werd ff gestressed... Ik ga ook gewoon wel eerlijk zijn Mijn baas kan soms wel heel erg naar doen.. en ik snap wel dat er regeltjes zijn voor @ tweeling ik weet ook niet es zeker of ze zaterdags wel werken...
Ik heb nog nooit gehoord van een bedrijfsarts die op zaterdag werkt. Maar goed, ik heb dan ook een kantoorbaan dus dan speelt dat ook niet. Nogmaals veel sterkte!
Ja die zijn er wel hoor. Ik heb er ook een Jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden wel op zaterdag aan de deur gekregen.
Nee idd, geen zorgen maken, gewoon eerlijk zijn tegen de bedrijfsarts en hem zeggen, dat je het niet aan je baas wilde vertellen. Dat snappen ze echt wel, je zult niet de enige zijn die zoiets niet wilt delen met de baas. Sterkte meis.