pijn in onderbuik en heel licht bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Winter, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    euh, raar gedoe in deze cyclus, vandaag is het dag 20 en sinds dag twee dagen heb ik beetje pijn in mijn onderbuik, steekjes rond de eierstokstreek en verlies ik een piepklein beetje bloed. binnen 11 dagen moet ik normaal maar mijn maandstonden hebben.
    Iemand raad of ervaring

Liefs Winter

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoop dat het voor jouw positief uitpakt. Maar bij mij betekent het altijd dat de :evil: :evil: eraan komen, helaas....

Maar ut kan ook een innestelbloeding zijn! Dus wacht nog ff af meid en wie weet.... ;)

SUCCES!

Groetjes Marjo

3. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hier nog zo probleem heb altijd cd van 30 dagen ben nu op cd dag 28 beland en heb bij mij afscheiding beetje rozig bloed er doorheen (heb ik niet eerder gehad) ben volgende maand precies een jaar bezig en dit in al die maanden niet gehad heb verder bijna geen klachten alleen zere (.)(.) en beetje last van maagzuur.
    zondag verwacht ik mijn NOD dus wordt afwachten.

liefs mopsje

4. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Hoi Winter,

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik had op de 18 dag van van cyclus bruin bloed verlies, met bij het naar de wc gaan (sorry) helder rood bloed bij het afvegen.
    Ik snap er ook niets van!

Hopen dat het met de innesteling te maken heb, maar ik heb zelf het vermoeden dat het gewoon een voorteken is van de rode duivels.

Liefs LDP

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Kan ook een gesprongen adertje zijn door bijvoorbeeld klussen of moeilijke ontlasting... als het maar eenmalig is niet te veel van aantrekken

6. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Ja dat zou kunnen. In mijn geval is het niet eenmalig want ik het het al 3 dagen dus zal een slecht voorteken zijn.

Ik hoop voor winter dat het een goed voorteken is. Wie weet........

Succes!

7. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    pfff goed of slecht voorteken....
    vandaag dag 22 in mijn cyclus en sinds dag 18 verlies ik piepklein beetje bloed. Ik weet echt niet wat het is. Mijn duivels komen ten vroegste dag 31 want dat was mijn kortste cyclus tot nu toe. Ik voel ook vanalles in mijn onderbuik! Help zeg, raar gevoel en zo!

Liefs winter

8. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik zit met precies hetzelfde. Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Normaal heb ik een cyclus van ongeveer 32 dagen en ik heb nu al sinds dag 19 bruinbloedverlies en dat is twee dagen geleden. Heb nu dus al 3 dagen bruin bloedverlies en zit nog maar op dag 21.

Komen de rode duivels er nu aan?

Heb ik mijn eisprong veeeeeeel eerder (10 dagen) gehad dan normaal. Ik wordt er niet goed van!

Ik hou netjes al sinds afgelopen juli mijn temperatuur bij (zit nu al in ronde 12) en daaruit blijkt dat mijn gemiddelde cycluslengte 32 dagen en mijn gemiddelde eisprong rond dag 20.

Alle maanden klopte het precies en dan heb ik nu opeens vanaf dag 19 bruinbloedverlies alsof ik ongesteld moet worden. Snap er niks meer van. Weet zeker dat we dus niet goed geklust hebben omdat ik nu dat bloedverlies heb, weer een ronde voorbij!

Heb nu maar ovulatietesten besteld en ga die gebruiken vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld tot aan mijn eisprong dan weet ik zeker dat ik hem niet mis.

Bah wat frusterend allemaal!

Veel liefs
    Nataly

9. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik had alle symtomen