Halloo Ik heb niet zo veel vrienden, nou ja eerlijk gezegd geen. Ik heb of had wel heel wat kennissen en fake vrienden maar die heb ik achter mij gelaten een aantal maanden terug. Om een groot verhaal klein te maken; in nood situaties leer je pas je echte vrienden kennen. Nu zit ik soms te zoeken online waar je nieuwe vrienden kan maken. Ik kom tot nu toe alleen maar dating sites tegen. Nu heb ik op chatten.nl gekeken maar dat is ook niks. Eindelijk een leuk meisje waar ik mee chatte, klikte alles goed enzo, blijkt ze een pot te zijn! Pff.. Ze begon me ineens te vragen wat voor kleding ik droeg enzo hahaha toen dacht ik wacht ff... Ik baal nu dus best wel. Waar kan je gewone normale vrienden maken? Het liefst mensen rond mijn leeftijd met ook een kindje ofzo? Weten jullie nog een leuke website?
Hoi Mencintai, Ik herken jou verhaal enigszins haha.. Ik heb ook wel eens online zitten chatten met dames (dacht ik) die ik dan wel mocht enzo en leuk mee kon babbelen. En dan inneens werd het seksueel gericht ofzo, volgensmij zijn dat gewoon allemaal gozers. Het is me zeker 3 keer gebeurd en ik begin er niet eens meer aan. Vrienden maken via internet is iets waar je niet aan wilt beginnen geloof me. Als je graag vrienden wilt ga naar een leuke cursus of hobby avond, iets wat je leuk vind. Dan kom je meteen mensen tegen met wie je al een klik hebt daardoor. Succes ermee.
Niet vervelend bedoeld hoor, maar het is toch niet erg als iemand "pot" is? Een vriendin van me is ook lesbisch en ik heb er totaal geen probleem mee. Wil niet altijd zeggen dat ze meteen iets met je willen!
email me maar zou ik zeggen we wonen dan niet bij elkaar in de buurt maar je mag me altijd mailen, of een keertje langs komen oid .. No problemo .. Sommige denken hier dat ik een bitch ben op het forum ( en dat ben ik soms wel ) maar ik ben ook een open en hartelijk persoon, dus meis je mag me altijd een PB sturen
nee maar je hebt lebiënes en potten niet lullig bedoeld meet ik heb vriendinnen een is een lesbie en de ander een pot. de een wil echt altijd meer.
Ik zit er ook mee.. Ik had een hele hechte vriendengroep voordat ik mijn vriend leerde kennen (inmiddels sinds kort ex).In die vriendengroep zat toen bij ex, maar mijn vriend wilde niet dat ik nog met hem omging.. dus die hele vriendengroep laten vallen.. je hebt oogkleppen op als je verliefd bent. Maar nu is het dus inmiddels ook over tussen ons, dus nu heb ik niemand meer... Ik ben dus ook op zoek naar leuke contacten..
tja een vriendin (was een vriendin) is ook een pot. Mja ik heb er niets mee vind het behoorlijk vies haha. Dus ik heb liever hetero vrienden..
jij een bitch? ach via schrijven kun je niet altijd goed overbrengen wat je bedoeld he pb-en mag altijd
nee via internet is het meestal niet wat. tja goede vrienden.... ik heb 2 vriendinnen maar wonen helaas verder weg dus zie ze niet zovaak. verder 1 goede vriend maar ook die maar eens in de 2 a 3 maanden. verder een hoop kennissen dat wel. maar echte vrienden zijn zeldzaam en verder heb ik persoonlijk ook genoeg aan mn vriend. maar inderdaad hier via zp? ik heb hier ook een intensief pb contact met iemand. en weet niet waar je woont maar als je zin hebt mag je best een keer een bakkie komen doen hoor! dat maakt me allemala niet uit. verder misschien op ene clubje gaan, zwemmen met je kleintje ofzo. leer je ook weer mensen kennen
Ik scheer ze allemaal over een pot hahaha sorry naja ik heb er niks tegen hoor , maar ik blijf er toch het leifste bij uit de buurt hihi
Hier nog iemand zonder "vrienden" En idd in rot situaties leer je ze kennen en hou je er geen 1 over...
Wel lief al jullie reacties zeg! Ik zal zeker een prive beerichtje sturen, vanavond denk ik want nu moe tik ervandoor. Ff van het weer genieten . Ik voel me iig een stuk minder eenzaam hahaha! Doet me echt goed dames. Dank je wel. Ik zal straks wat PBtjes sturen, lijkt me erg leuk!
wie weet mogen we straks topics openen om per plaats meiden te vinden en daarmee af te kunnen spreken
Daar ben ik het niet zo mee eens. Ik heb 2 hele goeie vriendinnen in amerika en engeland waar ik dagelijks mee spreek, die in amerika heb zelfs mee gebeld, en ken haar al iets van 6 jaar via het internet. Ook via een Forum enz. Kan haar van alles vertellen en in vele dingen lijken we veel op elkaar, ik heb haar tig keren op de cam gezien zij mij ook dus we weten van elkaar wie we zijn, En lijkt me onwijs leuk haar eens in het echt te ontmoeten, ze is net een online zusje haha =P jammer genoeg woont ze zo ver weg En met dat engelse meisje precies het zelfde het is niet zo slecht om mensen via het internet te leren kennen ook al is dat anders dan persoonlijk maar als je brieven of kaarten naar elkaar stuurt of belt word het al snel persoonlijk vind ik dan maar ik heb eigk maar een beste vriendin en heb dan broertje en zusje van mijn vriend waar ik het dan goed mee kan vinden maar dat is dan het enige, ik zou graag willen dat ik ook meer vrienden had, gewoon leuk om eens ergens anders heen te gaan enz en andere mensen om mee te praten, gewoon wat meer contacted, helaas ben ik meer van katje uit de boom kijken en maak ik niet snel vrienden :/