Ik wil er graag 10 kilo bij (ik weeg nu 53 kilo) maar eerlijk gezegd ben ik te lui om daar moeite voor te gaan doen...
Ik ben 20 en woog voor mijn zwangerschap 49 kilo (ben 1.68 m). Nu weeg ik 60 kilo met nog ongeveer 10 weken te gaan. Ik eet echt veel maar (meer dan mijn vriend, ouders etc.) maar aankomen?? nee! Ik zou graag rond de 53/54 kilo willen wegen omdat ik 49 echt te licht vind (ookal zou je het aan mijn figuur niet af zien) mensen schrikken altijd als ik mijn gewicht zeg.. zo vervelend!
Ik zou wel een paar kilo willen aankomen. Ben nu 57 kg en 60 lijkt me een leuk begin. Op zich ben ik niet heel veel te licht voor mijn lengte (op t randje) maar zodra ik verkouden ben of ziek gaat er meteen we een kilo af..... En dan duurt het weer weken voordat die er weer aan zit. Zoontje is steeds 's nachts aan het spoken, dus slaaptekort en dan zie ik er meteen zo slecht uit in mijn gezicht Voor tips moet je niet bij mij zijn ben ik bang, vanalles geprobeerd, maar niets is blijvend. Ik probeer het dus maar een beetje los te laten, ik heb een gezond BMI dus mag verder niet klagen....
dit kon ik geschreven hebben! ik ben alleen 28jaar 48 voor de zwangerschap, ongeveer 64 toen ik 40 weken zwanger was maar als je zoals mij bent heb je pech! enkele dagen na de zwangerschap weer 55kg, 1 dikke maand geleden 51 en nu weet ik niet, ik wil het niet weten mijn doel is 52/53kg maar ik heb een veel te snelle schildklier, ik haat het, ik had een ingedoken gezicht, nu nog niet maar mn gezicht is weer mager, tijdens de zwangerschap voelde ik me best wel knap mn armen waren geen stokjes en ik had wangen
medicatie moet ik nemen, strumazol maar niet als je zwanger bent of wil worden, toen moest ik ptu ofzoiets nemen. denk je dat je dat hebt? dan moet je je bloed laten trekken dan kunnen ze dat zien
Ik weeg nu 51 kilo bij 1.69 en ik eet naast mijn gezonde maaltijden en fruit in de avond echt wat extra's (noten/chips/popcorn of een toastje oid. Heb ik gesport dan vaak nog een keertje volle kwark extra. En met dit eet schema blijf ik op de 50/51 kilo, onder de 50 wil ik niet komen. Heb een vriendin die nu intern behandeld wordt voor anorexia en die moet 55/56 wegen voor ze naar fase 3 mag (naar huis met therapie). Ik schaam me dan altijd dood als ze het over haar streef gewicht heeft.. Ik 'lieg' dus bij haar ook over mijn gewicht. (Ze is wel langer als ik maar in haar ogen ben ik veeeeel dunner)
dat is toevallig , heb een nichtje die dat heeft, ook anorexia. ik heb het dan niet , eet wel alleen kom niet aan wat is dat dan voor ziekte? geestelijk niet altijd even fijn is dat dan onorexia (ter plekke verzonnen) uitleg wat ik ermee bedoel on is niet en orexia aankomen , maar wel willen. en nee heb geen schildklier probleem , is al eens getest.
Ja ik! Ik wil ook aankomen Al moet ik zeggen dat ik sinds 1 maand zo'n 2 kilo zwaarder ben... maar waar het zit?? Ik snap er niets van Ik weeg me heel soms stiekem op het werk en toen in ene 2 kilo meer? Dus een collega bevolen om de weegschaal te testen haha! En ja, hij klopte toch écht!? Echt... ik deed een dansje op de gang haha! Ik doe dus rete mijn best om het er aan te houden. Wat de oorzaak is weet ik dus niet... misschien omdat ik toen het zwanger worden heb losgelaten (begin januari) Maar nu toch weer aan het proberen dus ik hoop niet dat ik door de "zwangerwordenstress" weer die 2 kilo kwijtraak. Oja, ik lieg ook altijd over mijn gewicht als bijvoorbeeld een arts ofzo het moet weten. Ik loog er altijd 2 kilo bij En als iemand vraagt hoeveel het dan is... dan zeg ik ook gewoon "dat zeg ik niet, ik schaam me ervoor"
Ik heb nooit echt veel gewogen, normaal zo rond de 51 kg. Vorig jaar was dat opeens 49 en heb ik gevraagd of ik naar de diëtist mocht. Huisarts heeft wel eerst even een bloedonderzoek gedaan. Bij de diëtist het een en ander geleerd wat ik kon verbeteren. - Bruin of volkoren brood ipv wit brood - Meer broodproducten eten (voor mijn leeftijd 6 broodproducten) - Altijd boter op het brood ipv alleen met hagelslag (liefst hoger in vet, ik gebruik Bona) - Op regelmatige basis fruit eten en niet zo nu en dan eens - Wat meer melkproducten gebruiken - Voor de extra vetten een handje noten of wat pure chocolade Mijn dag ziet er dan zo uit - ontbijt: 2 boterhammen met boter en beleg - tussendoor: * - lunch: 2 boterhammen met boter en beleg - tussendoor: * - diner: Aardappels/zilvervliesrijst/pasta met groente en vlees/vis/vleesvervanger en een bakje yoghurt of vla - tussendoor: * * Tussendoor opties, had niet iets op een vaste tijd: - 2 broodproducten (2 plakken ontbijtkoek met boter, 4 crackers met beleg of bijvoorbeeld een bord pap, krentebol) - 2 stuks fruit - longdrinkglas smoothie met (vanille) yoghurt en (diepvries) fruit...als je er wat brinta doorgooit heb je een soort pap. - nootjes (amandelen, walnoot of hazelnoten) - pure chocolade Drinken: - 2x een glas halfvolle melk of chocolademelk (want volle vind ik niet lekker en ML moest afvallen) - verder gewoon thee, water en in de zomer dus veel smoothies. Door wat meer te eten weeg ik nu zo'n 55 kg, dat was ook mijn doel
Loop bij een dietiste Ben 1.60 en weeg 46 kilo.. Op t randje dus Je moet regelmatig eten en zeker ook ontbijten.. Ook heb ik nutridrink gekregen Volgende week kijken wat het resultaat is van de eerste 4 weken.. Weet wel dat ik t ontzettend lastig vind om elke dag alles te eten en de drankjes te drinken.. Soms gaat het wel eens dag 'mis'.. Dus we zullen zien