Word hier zo onzeker van

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door maybe3, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

#1 maybe3, 6 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2012
    dit is onze eerste ronde met clomid.. Nu had ik dag 8 een raar gevoel en deed een ovu test.. Ze knallen nooit bij mij.. Maar hij was donkerderals normaal met m,n ei.. Dag 9 bij de FA geweest. En volgens het beeld wat zebzag op de echo was m,n ei al gesprongen... Nu had ik die ochtend wel een mega steek in m,n buik echt nog nooit gehad..

Maaarr zoals tenzien op m,n temp kaartje was gister me ovu test weer positief en is m,n temp hog niet gestegen terwijl volgens denecho m,n eindusnal geweest is..

My Ovulation Chart

Wie oh wie weet raad.??

Liefs maybe

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoi Maybe3, Wil jij jouw tempkaartje plaatsen?

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

4. Wat raar! Kan het niet zijn dat er in allebei je eierstokken een eitje is gesprongen?
    Zou anders even de gyn bellen. Misschien kunnen ze maandag nog even checken.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babyengel: ja ik bel zowieso maandag even.. M,n temp is ook nog nooit zo stabiel geweest als nu...

6. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Sorry Maybe3, ik zou het ook niet weten.:(

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn temp ging altijd pas 2 of 3 dagen na mijn eisprong omhoog..

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Intussen nog geem tempstijging.. Dus denk en hoop dat m,n ei nog komt en dat de FA verkeerd had gezien op de echo

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt PCOS, maar hebt dan altijd wel een eisprong gehad?Ik dacht dat het kenmerkend was voor PCOS dat er veel eiblaasjes groeien, maar er geen eisprong plaatsvindt. Ovulatietestjes hebben bij PCOS ook vaak geen zin, omdat door die vele eiblaasjes er juist al een verhoging is van de LH-piek.
    En overigens is een positieve ovulatietest helemaal geen garantie dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt!Dat is een denkfout die veel mensen maken,

Ik dacht juist dat Chlomid er voor moest zorgen bij mensen met PCOS dat er ook daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt. Meestal begint men met een lage dosis. Levert dat geen eisprong op, dan wordt de volgende ronde wellicht de dosis Chlomid verhoogd.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@be happy: dat klopt allemaal wat je zegt.. Maar volgens hetnechobeeld is op dag 8 of 9 m,n eisprong al geweest. Tenminste vlgens de FA. Maar ik heb dus nog steeds geen temp verhoging

11. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Hoi Maybe3 , als ik zou uitgaan van je tempkaart heb je inderdaad nog geen eisprong gehad... Wanneer heb je weer een afspraak bij de FA?

12. Had je al contact gehad met je FA? Voor nog een echo wellicht?

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@babyengel: dat wilde ik vandaag idd gaan doen... Tot ik net leeg liep met slijm en m,n baarmoedermond heel hoog en ver open staat.. Dus denk dat hij vandaag of morgen wel springt.. Ben blij dat k door ben blijven klussen enniet blindelinks op de FA heb vertrouwd. Maar ga eissen dat er volgende ronde wel follikel metingen worden gedaan.

Deel Deze Pagina