jeetje ben zelfs z in stress dat ik helemaal topic verkeerd heb geplaatst in de clubs. maar goed ik kan me vent dus niet bereiken en dat ben ik neit gewned we bellen elke avond en vanmorgen zei hij dus ook tot vanavon . ik probeer hetn u al de hele avond op 3 nummers maar geen een die hij opneemt. hij gaat vaak hardlopen maar heeft dan zijn tel me muziek op dus dan zou hij die toch moeten opnemen. pff weet het echt ff niet meer wat ik nog meer kan doen. normaal bellen we altijd rond 18.00 uur das nu al ff trug. hij reageert nergens op ook niet sms
pfff vervelend. Ik ken het gevoel. Je gaat je allerlei dingen in je hoofd halen. Ooo straks is dit gebeurd of dat. Gelukkig is het hier altijd goed gekomen. Mannen begrijpen niet dat vrouwen zich zorgen maken.
Ik hoop voor je dat je hem nu al hebt kunnen bereiken. Kan je niet iemand die in zijn buurt is en die je kent bellen? Is hij voor werk weg? Misschien is een opdracht/afspraak uitgelopen en kan hij niet telefoneren?
Hopelijk is ie de tijd vergeten ofzo! Maar kan me voorstellen dat je je druk maakt!! Hopelijk dat ie snel iets van zich laat horen!! Sterkte!
Oh heel vervelend. Mannen snappen niet dat wij ons dan grote zorgen maken. Grote kans dat er niks aan de hand is.
Dat is vervelend en misschien zelfs iets frustrerend. Alles spookt er al door je hoofd natuurlijk, maar het zal vast meevallen en er zal vast een goede verklaring voor zijn. Hoop dat je hem snel te pakken krijgt.
Dit is ook mijn ervaring. Succes ermee en probeer het even rustig te benaderen. Al snap ik wel dat je je ongerust maakt.
hij is millitair dus doordeweek op kazerne. heb geen nummers van colega. en zijn kamer word dus neit opgenomen heb expres heel vaak achter elkaar gedaan voor zijn kamer genoot maar die neemt hem niet opp omdat ie dus meestal weet dat ik het ben. als die er al is dat weet ik natuurlijk ook niet. ooh kan hier zo niet tegen. heb het idd een keer eerder gehad toen was iie doodleuk zijn mob vergeten en was met de jongens in de bar. maar goed hij heeft er ook een hekel aan als ik neit opneem dus doet ie het ook zelf niet. jeetje wat kun je je toh zo ineens zorgen maken. hoop toch echt dat ie zo gewoon opbelt met dus idd een goed excuus
O ik kan me het helemaal voorstellen. Mijn man is ook militair geweest en als hij aan boord zat kon ik hem ook nooit bereiken. En als we hadden afgesproken "vergat"hij et ook weleens. Vaak was er niks en gewoon vergeten of even snel iets anders te doen. Maar ik begrijp je frustratie
heb nog nooit zo hefitg op een telefoontje zitten wachten. en hebben toch al redelijk wat uitzendigen meegemaakt. maar vind dit toch vele malen erger......
nog steeds niets gehoord? jeetje lijk me echt Heel erg vervelend! hopelijk hoor je snel wat van hem! suc6!
oh kan ik me levendig voorstellen, ik zou ook niet kunnen slapen en zenuwachtig zijn tot ik hem gesproken had, hoop met je mee!
He bah wat rot.... Mannen..... Hopelijk is er idd niks gebeurd maar dat zal heus niet... Duim voor je dat hij heeeel snel belt en dat er niks aan de hand is. Dit topic heeft nu 26 lezeressen! Ohhhh hoop voor hem dat ie snel belt, zoveel dames in de stress voor hem!
geen nieuws is meestal goed nieuws als er wat was hadden ze je al gebeld neem ik aan, dus ja een keertje even niet bellen kan een keer gebeuren ook al is het niet zo "netjes" als je het eenmaal gewend bent om dan niet te doen maarja het is maar een mens dus kan je een keertje even niet aan denken..
ik duim voor je mee!! de mijne zit in buitenland en belt altijd om 7 uur om zijn kleine meisje nog even aan de telefoon te horen maar dat heeft ie dit keer niet gedaan ik ga ervan uit dat ze druk zijn emt werk en dat ie me vanav wel belt om te zeggen dat ze morgen graag op tijd thuis zijn maar ik snap de stress wel hoor!! sterkte meid!