Ik heb een patroon voor het zelf naaien van de stokke new Born hoes! Je hebt een halve meter stof nodig, een naaimachine en wat elastiek en drukknoppen, dus het wordt stukken goedkoper als een originele stokke hoes!! Als je interesse hebt, PB me dan even!
Mijn eerste hoes is klaar, ik vind hem heel mooi geworden met dit patroon! Ik heb fleece gebruikt maar het kan ook gewoon met katoen, badstof, flanel, of dat wat jij leuk vindt!
Top zeg! Ik heb ook een pb gestuurd. Wat een geld vragen ze voor de originele hoezen he?! En vind ze niet eens mooi, weinig keuze sowieso!
Dankjewel dames! Ik vind de originele ook niet leuk, en ik ga echt geen 30,- betalen voor een stukje stof! En het is toch prettig als je er twee ofzo hebt, dan kan er 1 in de was! En als je dan al een site vind met zelfgemaakte hoezen, zijn die ook nog steeds onwijs duur! Alsof alles nog niet duur zat is haha! Nu kun je in principe voor een paar euro, en wat uurtjes knutselen, een hoes maken!
Ziet er goed uit zeg! Ik heb je ook een pb gestuurd. Wij verwachten een tweeling, alles is al duur genoeg dus zou wel fijn zijn als ik zelf 2 hoezen erbij kan maken. Want ook ik vind de originele hoezen knap aan de prijs.
Wat mooi gemaakt Mimime! En heerlijk als je zo weer wat geld kunt uitsparen. Ik heb je ook een Pb gestuurd. Aardig van je dit je dit met ons wilt delen
Super tof zeg! Op deze manier heb je de kosten van het patroon er ook weer uit. Zal ik het patroon van het kussentje voor de babyset aanschaffen?
Ja inderdaad! Ik heb al een setje kussens, die kreeg ik gratis bij de stoel, maar wil later nog welke en extra setje maken denk ik! Ben benieuwd of je daar ook een mooi patroon van vind!
Das lastig! Ik heb er ook nog geen een gevonden helaas! Showen jullie hier ook je zelfgemaakte new Born hoes?
Ik kan ook niet naaien, ga eerst oma vragen of ze het ziet zitten en anders ga ik er gewoon mee naar het winkeltje dat ook mijn broeken korter maakt etc.