Vanmorgen tekstje van action gedaan, streepje is wel licht, maar verscheen wel direct... Woensdag had ik ook een action gedaan en deze was lichter, dus volgens mij is het hcg aan het groeien .... Morgen nog een kruidvat en dan geloof ik het echt helemaal ; ) en ga ik een bannen aanmaken... ( heb al 2 dochters en toch blijft dit weer even spannend...)
Zou doortestten met de kv test als je wilt kijken hoe je test oploopt. action is minder gevoelig, (buiten dat..ik zie wel mooi licht streepje)
Mocht van mezelf pas morgen testen... (Maar had deze nog liggen, en kon mezelf niet in bedwang houden ; ) Morgen kruidvat, dan kan ik goed vergelijken ; )
Gefeliciteerd! Ik had 4 dagen voor NOD een KV gedaan, na 5 minuten wit, weggelegd en 10 min later een dikke roze streep! En als de action al posi aangeeft, die is super ongevoelig! Ds dat is zeker posi!! Zu ook doortesten met KV, kun je mooi vergelijken!
Ja hoor zwanger. Proficiat! Kruidvat geeft volgens mij aan dat je na 5 min moet aflezen, en voor 10 min. Bij mij was ie niet zo duidelijk, en ik ben toch echt zwanger. Pas later werd ie zo als bij jou.
Gefeliciteerd! (hier ook steeds testjes die pas donker werden na half uurtje, binnen 5 minuten stond er wel een streepje maar nooit zo donker)
Wil jullie nog even bedanken voor het meedenken van de week... En jullie hadden gelijk.. Inmiddels is de test overduidelijk en gelijk zichtbaar binnen de minuut...