Oh, ik zit mezelf weer helemaal gek te maken.... Twee maanden geleden heb ik een vroege miskraam gehad, na een jaar bezig te zijn geweest om zwanger te worden. Nu afgelopen vrijdag (10dpo) smiddags heel licht positief getest Gisteren (13dpo) weer een testje gedaan, nog steeds heel licht En vanmorgen met ochtendurine weer één, nog steeds heel licht!! Vandaag/morgen is dus mijn NOD. ik hoef niet te turen op de testen, maar ze zijn wel echt vaag nog. Ik ben zoo bang dat het weer mis gaat, het is zo gewenst! Dus vandaar mijn vraag aan jullie; is er iemand die dit ook wel eens gehad heeft en dat t uitmondde in n gezond kindje? Alvast bedankt!
Die van vanmorgen is nog niet opgedroogd, dus dacht ik maak nog even geen foto. zal ik straks even doen
Maak eens idd een foto van alle testten onder elkaar, dan kan je het verschil goed zien Blijf je wel testten met 1 merk test?
Als mijn testen zo licht bleven, was het wachten op weer een vmk helaas. Hopelijk bij jou niet! Edit: sorry, je vroeg om positieve verhalen
Nou ik krijg ze niet goed op de foto hoor... maar ze zijn gewoon alle drie precies even licht. Bedankt voor de positieve reacties, geeft toch nog wat hoop!
Misschien maak je gewoon langzaam hcg aan! Je bent ook nog voor je nod.. Misschien even wachten tot je nod en dan testen. . Duim voor je!
O je nod is vandaag of morgen. . Misschien een keer in de avond testen mijn testen waren toen juist op zn donkerst!
toen ik teste deed met kruidvat testen ,2 voor 5 euro ,bleven ze ook heel heel licht ,stuk of 4 gedaan ,tweede dag nog eens getest,die was nog lichter ,s middags claer bleu gehaalt,en ja hoor toch zwanger,4 wk,en zie nu mij banner,!dus haal digitaale ,succes!
Een streep is een streep, licht of niet....aldus mijn huisarts. Mijn testen zijn ook niet mega donker en heb al verschillende verhalen gehoord bij succesvolle en volbrachte zwangerschappen dat ze nooit donker zijn geworden. Ik heb gister nog een digitale met duur weergave van Clear Blue gedaan, anders doe je die nog even misschien stelt die je meer gerust! Altijd positief blijven denken he, hoe moeilijk soms ook!