Hi ladies, Willen jullie met me mee denken? Wij willen onze zoon gaan vernoemen naar onze vaders. Onze beide vaders heten Johannes, met als roepnamen Jan en Jos. We vinden namen met 1 lettergreep niet zo mooi, dus moeten 2 lettergrepen (of meer) worden. Heeft iemand goede ideeën? We vinden het echt lastig! Bedankt alvast voor het meedenken! Liefs, Brenda
Thanks voor jullie reacties! Zo moeilijk want we willen niet kerkelijk of "ouderwets" vernoemen.. Beste optie hier genoemd vinden we Jens, maar die is dan weer niet minstens 2 lettergrepen.. Moeilijk moeilijk!
Ik stem ook Jonah (zo heet mijn jongste ook!) Heb getwijfeld tussen Jonas dat vind ik ook nog steeds heel leuk . Johan vond ik dan weer helemaal niet leuk. Misschien nog Ian, Evan, Jon, James, Jack, Joenes of Hannes?
Mijn man heet Johan, voluit Johannes, en onze zoon heet Jonah. Dat het een vernoeming is/kan zijn zag ik pas toen ik de naam op mijn mooie-namen-lijstje schreef. Het was dus niet de bedoeling om te vernoemen maar ik vond het wel iets hebben.
Wauw Jonas is leuk! Dank! Die gaan we eens even een paar dagen hardop noemen Bedankt allemaal voor het meedenken!