Toelichting of andere suggesties mag ook. Maar dit zijn de namen die nu op het lijstje staan voor onze 2e dochter
Ik vind Romée een prachtige naam! Stond bij mij ook op 1 maar mijn man vond hem jammer genoeg niet zo. Nu hebben we gekozen voor Esmee
Ben zelf fan van de naam Romée (hier door toenemende populariteit na járen helaas afgevallen ) Maar vind m wat minder icm. de naam L.oïs. In volgorde vind ik dit de beste combi's.. L.oïs en... Mila Sterre Fiene Romée Saar Benthe
Romee! Ook hier helaas manlief geen fan. Anders saar. Fae vind ik niet echt leuk maar wel mooi staan bij lois
Romée! Zo'n leuke naam vind ik dat! Past ook leuk bij Loïs! Sterre vind ik er ook leuk bij passen trouwens. Mila vind ik niks aan... 13 in een dozijn..
Bedankt allemaal! Wij vinden Romée ook erg mooi! Ik twijfel een beetje omdat je dan Lo en Ro krijgt afgekort... Lijkt zo veel op elkaar
Hm, snapt wat je bedoelt maar ben het idd eens met bovenstaande, zo'n korte naam zou ik niet afkorten. De namen "roepen" beiden ook gemakkelijk. Als je echt twijfelt, vind ik danae er ook leuk bij!