Dames, Graag even jullie mening..... Vanochtend heb ik een kv2v5 gedaan (1 dag voor NOD -> datum in de lijst klopte niet meer). Wat denk je POSITIEF. Ik had niets gezegd en wachtte op m'n man, waarop hij zei "ik zie een tweede streepje" -> ja dat had ik natuurlijk allang gezien haha.... Vanavond een CB digital (zwanger/niet zwanger gedaan) en deze geeft aan "niet zwanger"..... Vervolgens nadat ik had getest vanavond, bij het afvegen en nu nog steeds -> bloedverlies ... We denken (hopen natuurlijk niet) dat ik ongesteld ben en dat het mss toch een vmk is.... Jullie? Ik heb al eerder de kv2v5 gedaan en deze bleven echt OMO WIT!
Foto ??? En welke cb heb je gedaan?? met of zonder indicator? Overigens bevat avondurine over het algemeen genomen minder hcg, waardoor je dus lichtere strepen krijgt of dus een nietzwanger op het scherm! Ik zou de cb digi morgen of overmorgenochtend nog een keer proberen.
De cb zonder indicator..... Dat deze negatief was kan ik nog inkomen omdat ik nog net voor nod zit, maar vind het zo vreemd dat ik dat bloedverlies nu heb!!! Foto ga ik proberen via de mobiele te plaatsen....
Foto lukt ff niet, krijg hem niet geupload via de tel... Morgen nog eens proberen, maar geloof me, het tweede streepje is echt duidelijk.... pfff
Het kan een innestelingsbloeding zijn of het begin van een miskraam.. maar een vroege miskraam gaat vaak samen met lichte testen. Misschien morgenochtend nog ven testen? Met een KV'tje? CB Digi geeft wat later positief trouwens.
Hierbij toch een fotootje, tis gelukt... Maar zoals ik wel vaker lees, is de foto natuurlijk minder duidelijk dan "live"...., maar goed bij deze, oordeel zelf....
Ik zie een hele lichte 2e streep. Je moet toch even wachten of bloeden doorzet. Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt om ongi tegen te houden maar kan ook vmk zijn.
Kan beide kanten op gaan. Bij mijn vroege miskraam had ik een lichtere streep, maar bij een goede zwangerschap weer een donkerdere streep. Lastig! Hoop dat het de goede kant op gaat voor je! Edit: heb de foto even bewerkt voor je (naja veel gekloot met kleuren), zo is ie wat minder geel.