etos zwangerchaptest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dolfijn19, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn19

    dolfijn19 Lid

    4 apr 2008
    21
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb zaterdag getest. Negatief. En keek zondag naar de test zie ik een tweede streepje. Zondagavond een test gedaan negatief dacht ik. Maar als je heel goed kijk dan zag jee een hele vage tweede streepje maar dat na een 15minuten pas. En daanet getest. Na 15 minuten pas een lichte streep. Hebben jullie dat ook bij etos zwangerschaptest? Dat je na 15 minuten een lichte streepje zie? Of ligt dat gewoon aan die test?
     
  2. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Na een bepaalde tijd mag je de test niet meer aflezen, MAAR ik heb nog nooit gehad dat ik bij een negatieve test een lijntje kreeg, dus ik heb hoop voor je!
    Misschien moet je nog 3 a 4 dagen wachten en dan met ochtendurine testen?
    Ze zeggen trouwens dat de etos test prima is.
     
  3. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, volgens mij is de etos test ook prima. Maar misschien moet je dan eens een ander merk proberen om te vergelijken? De kruitvat van 7 euro is heel goed ;)
     
  4. Wolkjuh

    Wolkjuh Niet meer actief

    Ja zoals mamakitty al zegt , na een bepaalde tijd geldt de test niet meer. Kan het geen indrooglijntje zijn? Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent.

    Je zou het over een paar dagen nog eens proberen, misschien ook met een andere test?

    Succes :)
     
  5. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    De testen van de kruisvat 2 voor 5,99 (of was het nou 6,99) zijn ook heel goed! Die vind ik persoonlijk beter dan die ene voor 7 euro aangezien die vaak vals positief geeft (hoorde ik op een ander forum)

    Wat je ook doet...haal geen predictor, want die heeft veel hcg nodig.
    Een test van de apotheker zelf is trouwens ook goed en gevoelig en niet duur (7 euro)
     
  6. dolfijn19

    dolfijn19 Lid

    4 apr 2008
    21
    0
    0
    Hoe herken je een indroog lijntje?
     
  7. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bij etos testen heb ik heeeeel vaak een indrooglijntje gehad, meestal kwam die rond de 10 minuten!
    Al hoop ik natuurlijk bij jou dat dit niet zo is.

    De kruidvat testen (die van 7 euro) zijn wat gevoeliger dus misschien dat je er zo eentje kan halen?!
     
  8. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    ik heb hetzelfde met etos zwangerschaps test ook na 10...15minuten een heeeeel vaag 2e streepje
    :-S
     
  9. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou ik heb goeie ervaringen met zw test van etos. Vanmorgen zelfs kreeg ik binnen een paar seconden een 2e streep. En om zeker ervan te zijn heb ik nogmaals met sensitief getest en die gaf binnen no time een 2e streep.....Dus ik neem aan dat het geen indroog lijnen zijn. Want heb 3x getest en 3x een 2e streep!
     
  10. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    ik weet niet of ik goeie ervaring heb want ik weet nou niet of ik zwanger ben of niet pffff moet ik maar een ander merk halen (12 euro weggegooit)
     
  11. samkids

    samkids Niet meer actief

    Volgens mij zijn die van de Etos prima. Maar inderdaad, er staat wel dat de test binnen 10 mins afgelezen moet worden en daarna niet meer betrouwbaar is. Beste wat je kunt doen is wachten, hoe moeilijk het ook is, en over een dag of 2 weer testen.

    Overigens koop ik ook zwangerschapstesten via internet. Dat zijn kleine stripjes van nog geen euro per stuk en net zo betrouwbaar. Ik denk niet dat ik reclame mag maken, maar via Google en dan 'zwangerschapstest' kom je vanzelf een aantal sites tegen. Ik koop er dan meteen 10, dan kan ik effe vooruit. ;)
     
  12. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    een indrooglijntje kan toch niet blauw zijn of wel?
     
  13. MieniMe

    MieniMe Fanatiek lid

    28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    nee, die zijn meestal kleurloos of grijs, zo lees ik vaak.

    vrijdagochtend ga ik een etos zw test doen.
    heb al een keertje eerder voor de zekrheid met een etostest getest (toen waren we niet bezig, dacht door de pil heen zwanger te zijn geworden, heeel misschien), en die was na verwachting negatief en dat klopte ook.
     
  14. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    bedankt voor je antwoord ik heb ook een testje gedaan eerst negatief en na 10-15min komt er een heel vaaaag 2e blauw lijntje te staan!:-S
    beetje vreemd
    toch maar een paar daagjes wachten en dan weer testen pffff heb erg last van maagzuur vanavond....
    jij suc-6 met testen mienieme
     
  15. vlinder85

    vlinder85 Lid

    17 jul 2008
    44
    0
    0
    iemand nog hier
     
  16. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hmmm spannend zeg!
    Maar een indrooglijntje kan volgens mij niet blauw zijn hoor.
    Welke test was het?
    Haal anders een test bij de apotheker (die van hunzelf) die zijn goedkoop en heel erg goed!
    En doe die morgen of overmorgen eens met ochtendurine...ik ben heel benieuwd!
     
  17. MieniMe

    MieniMe Fanatiek lid

    28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    geen dank, hoor en sorry maar dan was je test echt negatief...na 10min mag je de test helaas niet meer aflezen, dus als er dan een streepje staat, dan telt hij niet, helaas.
    en thanks, afwachten morgenochtend...zal het hier wel laten weten.
     
  18. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Het KAN dat je wel zwanger bent, maar erg weinig hcg hebt.......ik heb wel eens gehoord dat de test daardoor laat posi word. Maar idd je mag hem eigenlijk dan niet meer aflezen.....maar ik heb hiermee ook vaak genoeg goede berichten gehoord.....dus ik ga hard duimen!
     
  19. MieniMe

    MieniMe Fanatiek lid

    28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    De test was makkelijk en snel af te lezen..Hij gaf vrij snel... 2 STREPEN!!! Ik ben zwanger, erg onwerkelijk nog WOW!! :D
     
  20. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Gefeliciteerd Mienime / pas je banner nog effe aan dan :)
     

Deel Deze Pagina