hallo allemaal, ik heb net een clearview testje gedaan (bij apotheek gehaald) en ben nieuwsgieirg naar jullie mening zien jullie iets of ligt het aan mij? ik weet niet exact me cyclus kan 22 dgn zijn maar als me cyclus weer normaal loopt zou het ook 26 dgn kunnen zijn en dan zou ik donderdag ongi moeten worden met 22 dagen zou dat zondag/maandag zijn. groetjes en liefs joyce
Ik zie daar ook een streepje! Maar zou het een roze streepje moeten zijn? Want dat kan ik niet zien nl.
ja hoor, ik zie ook een streepje. op die in negatief zie ik het niet zo goed, maar de tweede foto wel, deze is een zwart wit foto of niet? Heb je ook gewoon de orginele foto? Zonder bewerkingen. spannend!
dit is de originele foto bovenstaande foto is idd in zwart wit dan zie je het streepje het duidenlijkste vind ik.
Op een foto zie je het streepje altijd minder duidelijk, maar ik zie toch echt iets! Over 2 dagen nog een keer testen?
bedankt meiden, ik ga proberen niet eerder te testen dan dinsdag/woensdag als ik het red dan zou ie eraf moeten knallen hou jullie op de hoogte, groetjes en liefs joyce
Meid ik zie wel wat, spannend. Ik zou over een 2 a 3 dagen nog eens testen met ochtendurine. Ik duim voor je...
bedankt meiden ik ga toch proberen nog een dag of 2 a 3 te wachten en dan weer een testje doen. @Deelight thanks meid groetjes en liefs joyce