Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Ik heb de afgelopen maanden mijn temp opgenomen en zit altijd met 2 dagen voor NOD op 36.8, daarna naar 36.7 en op NOD zakt hij naar 36.6. Nou heb ik vandaag een uur later gemeten dan normaal en zit ik ineens op 37.0. Kan een uur tijdsverschil zoveel invloed hebben op je temp? Xx
Hmm dan zou het precies kunnen kloppen Ik was al heel voorzichtig een beetje hoop aan het kweken. Morgen maar op het normale tijdstip meten dan, ben benieuwd.. Dankjewel voor je reactie!
Bij mij maakt het niet uit. Heb meerdere keren getempt op normale tijd, dus rond 6:30 en dan in het weekend om 6:30 en om 9 uur of iets later en als ik niet opsta om te plassen of iets dergelijks is mijn temperatuur precies hetzelfde. Ga ik om 6:30 naar de toilet en temp dan om 9 uur is mijn temp hoger (logisch natuurlijk), maar anders dus niet.
Heb vanmorgen weer getempt, wilde eigenlijk om 8 uur tempen, maar was om 7 uur klaarwakker dus toen maar gedaan. Had toen 36.6. Heb om 11 uur nog een keer getempt toen ik weer wakker werd en zat toen op 36.7. Gisteren dus gewoon een rare uitschieter gehad denk ik :s Beetje jammer dat ik de rest van de week heel slecht getempt heb