Hoi hoi, Vraagje, ik ben deze mnd weer begonnen met tempen (weet niet hoe ik de link van ff moet linken hier...). Voor m'n eerste zwangerschap lang traject gehad met zwanger worden, mmm, veel tempen en ook mk. Tempen tot nu toe was voor mij altijd wel duidelijk dus dacht dat ik dat wel zo weer ff deed, maar twijfel over t volgende: vndg per ongeluk 1,5 uur later temp. gemeten.... Zo stom! Maar goed, daardoor twijfel ik of ik nu m'n eisprong heb gehad (weet dst het nog moet blijven een aantal dagen) maar ben te nieuwsgierig nu hoe ik nu moet de denken. Moet ik de temp van vanochtend aannemen zoals hij was of er iet vanaf halen omdat het 1,5 uur later was? Tempen waren: 36.4, 36.5, 36.3, 36.2, 36.4, 36.3, 36.3, 36.4, 36.2, 36.2, 36.4, 36.3, 36.4, 36.6 Vndg dus 36.6... Is dat al hoger en dsn dus 1,5 uur later?! Of zal hij waarsch nog komen? Want dan ga ik vnvd nog even aan de klus
Sowieso niet met temps gaan knoeien, omdat je het overzicht dan helemaal kwijtraakt. Als je de tijd invult dat je hebt getempt (dus 1,5u later) komt er een open bolletje. Dan kun je iig zien dat die temp niet helemaal betrouwbaar is. 1,5u later tempen kan een tempverhoging veroorzaken.. Dus er is eigenlijk nog niet over te zeggen of je een ei hebt gehad of niet. Het kan zeker, maar het hoeft niet. Dus echt de komende dagen je temps afwachten en kijken wat er gebeurt! Succes! Hopelijk heb je je ei gehad
Super bedankt voor het meedenken! Dsn moet ik gewoon nog even geduld hebben en aankomende dagen afwachten!!