Ik wil graag wat vragen.misschien heft iemand hier ervaring in? Na mijn eisprong had ik een temperatuur verhoging. Mijn temperatuur steeg van 36.4 naar 36.8 ,Dit was 2 dagen lang toen had ik 1 dag 36.1 en nu al 7 dagen 36.8. Voor mij is dit de eerste keer dat mijn temperatuur een week lang hetzelfde is en ook best hoog! Mijn basale temperatuur zit normale tussen de 36.1 en 36.4. Ik heb gisteren wel een kruitvattest gedaan. Maar die was negatief.
Wat is nu precies je vraag?? Zoals ik het lees/zie was je eisprong op de laatste dag van 36.4 Daarna stijgt hij naar 36.8 en blijft daar 2 dagen. Op 3 dpo dipt hij naar 36.1 (wat komt door het gele lichaam). Hierna gaat hij weer naar 36.8 en blijft daar voor 7 dagen. Je zit nu dus op 10 DPO. Voor een test kan je te vroeg zijn geweest. Nog even 2 dagen afwachten en nogmaals testen. Je nod (gemiddelde lf van 14 dagen) zal over 4 dagen zijn.
Bedankt voor je reactie rogijuli, Ja je hebt gelijk , ik was niet erg duidelijk. Maar ik hoop zo erg op een zwangerschap na een jaar van proberen. Mijn temperatuur neem ik dan ook al een jaar braaf elke dag op. Alleen is het echt de eerste keer dat mijn temperatuur zoveel dagen achtereen hoog blijft. Dus ik denk dat ik op zoek ben naar andere dames die dit ook hebben gehad en later zwanger bleken. Wat de test betreft was denk ik inderdaad erg vroeg. Ik moet mezelf proberen in te houden en niet zo vroeg testeb. In ieder geval hartstikke bedankt!!
Het gele lichaam is het lege follikel wat overblijft nadat het eitje eruit is gesprongen (de eisprong).