Slijmverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaAnnemieke, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    hallo,
    ik heb een vraagje, Wij proberen zwanger te worden en lopen daarom bij de gyneacoloog. vorige week woensdag hebben ze gezien dat de eisprong was en na de eisprong duurt het (dachtik) 14 dagen tot je ongesteld word. Ik zit nu dus op 9 dagen na de eisprong en heb sinds gisteren best veel slijmverlies... Eerst een soort slijmpropje en nu steeds dat ik wel een inlegkruisje in heb en dat die steeds een beetje vochtig is...

Is dit een teken dat ik zwanger kan zijn? :( Want vruchtbare periode is het niet want de eisprong is al 9 dagen geleden... Ik moet pas over 1 week een afspraak weet maken bij de gyneacoloog maar na 1 jaar al bezig zijn hoop ik dat dit een teken is van dat we toch zwanger zijn! iemand hier ervaring mee met zo vroeg slijmverlies?

Liefs, en bedankt alvast

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, ik. Vorige maand had ik er ook last van, kreeg een vrij duidelijke streep op de vroege testpoint van de Etos en tuurstreepjes op de kv. 2 dagen later was de TP weer negatief, waarschijnlijk een foute innesteling.

Deze maand weer het zelfde, weer veel slijmverlies, ontzettende zere borsten. Zit vandaag op 8/9 dpo en vandaag 2 tuurstrepen op de kv 2v5.

3. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    "vandaag 2 tuurstrepen op de kv 2v5."

sorry die zin snap ik niet, zit nog maar net op het forum dus... :p
    Ik heb daarnet een test gedaan maar die was negatief. Maar was 10 minuten geleden, niet smorgens... ik ben zo ongeduldig :$

4. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Kan heel goed innesteling zijn hoor.
    Dus even geduld om te testen zeker zo vroeg met ochtend urine doen.

Tuurstreepjes zijn testen die postief of negatief zijn maar heeeeel erg licht te zien zijn

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geeft niet; met tuurstrepen bedoel ik dat je ze wel ziet, maar heel erg licht zijn. Té licht om ze al positief te noemen.

Met welk merk heb jij getest? Want de kv 2v5 euro zijn goed, maar duurt even voor ze wat aangeven. Die drogen heel langzaam nl.

6. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    De testen die ze bij de action verkopen (van lifecare), veel die ik ken die zwanger is hebben daarmee positief getest terwijl de dure testen negatief aangaven.. dus die lijkt me goed.

Het wachten duurt zo lang.. Hoop zo dat het niet de zoveelste keer is dat ik voor niets erop hoop. Heb er nu wel echt een goed gevoel bij en denk echt wel dat ik nu zwanger zou kunnen zijn... maarja dan valt het nog harder tegen als het niet zo is natuurlijk.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

De testen van de action zijn goed. Nadeel is wel dat ze later positief aangeven. Ze hebben wat meer HCG nodig. Die van de kruitvat worden hier op het forum als zeer goed aangeschreven. Die testen geven eerder een zwangerschap aan. Ze zijn iets duurder, maar toch nog best goedkoop. Er zitten er 2 in een doosje voor 4.99 Vandaar dat ze hier op het forum kv 2v5 worden genoemd ;)

8. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Aah oke. Ja ik had die van de action nog in huis en ga geen andere kopen denk ik, want ik moet woensdag bellen naar de gyneacoloog en dan gaan ze bespreken hoe we verder gaan. Ik denk dat ze dan weer net als elke afspraak een echo gaan maken dus dan zullen ze het ook zien als ik zwanger zou zijn. Zou nu zonde zijn om geld uit te geven aan een test dan toch? vooral als er een kleine kans is dat die goed positief is omdat het nog zo vroeg is..

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo heel vroeg kunnen ze op een echo weinig zien. Volgens mij prikken ze dan hcg.

10. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    En als ze dan HCG prikken, kan je dan eerder zien of je zwanger bent dan met een test of wat..?

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja en nee hahaha ;) Een bloedtest kan vanaf 7 dagen na je eisprong, maar om te zien of het oploopt moet er om de dag geprikt worden, dus op dag 7,9 en 11. en vaak kun je dan al wel een positieve urinetest hebben.. En aangezien ze hcg in de meeste gevallen niet prikken op dag 7, want de meeste artsen vinden dat je maar een weekje geduld moet hebben en je gewoon moet testen met een urinetest, weet ik niet op welk moment je het dan het vroegste weet.

12. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ik heb toch de kv 2v5 test gekocht, zal ik morgenochtend (dpo 11) dan een test proberen? Heb ik dan kans dat ik zie of ik zwanger ben of is de kans klein om het nu op de test te zien?

13. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Hoi,
    Als je morgen test denk ik dat je best een positieve test kunt hebben!
    Natuurlijk is het beter om te wachten tot je nod, maar ik snap dat dat erg lastig is!
    Succes en ik hoop dag je een mooie streep krijgt!

14. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Helaas negatief :( pff alweer.. nja woensdag/donderdag NOD. Hoop dat ik nog positief test maar word er wel beetje depri van na een jaar. En die moeite een jaar terwijl ons kindje die we al hebben erg onverwacht en niet gepland was.. (wel heel welkom em nu een superlief poppetje <3 )

15. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Kan nog heel goed hoor meid, je zit nog een paar dagen voor je nod. Ik teste altijd pas twee dagen ervoor positief en drie dagen ervoor negatief. Dus het kan echt wel.
    Hoop voor je dat je van de week een mooie test heb.

Liefs

16. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ja ik hoop het ook.. Het is altijd namelijk wat.. eerst kreeg ik maar geen eisprong, toen was mijn bms maar 2,4 (moet 7 zijn)... eindelijk was die goed, toen had ik een cyste.. toen was die weg en groeide er een eitje maar nu is het slijm van de baarmoederhals eigenlijk te taai.. Maar de gyn zei dus eerst dat het moeilijk was maar aan het eind van het gesprek zei die 'maar er is dus een kans dat je deze maand zwanger bent!'. En ik weet wel dat ik er niet op moet rekenen maar toch na die opmerking al helemaal is dat heel moeilijk! Ik hoop zo dat ik het nu ben... mijn andere kindje is al bijna 4 en we wilde graag dat de leeftijden een beetje dicht bij elkaar waren maar dat gaat al niet meer lukken. :p

17. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Helaas.... ongesteld (2 dagen te vroeg zelfs) dus niet zwanger. :( Alweer....

18. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Oke ik word echt gek .... nu ben ik maandag ongesteld geworden (dachtik) en gisteren was al de laatste dag.. 3 dagen dus maar?
    het begon met slijmverlies, maandag was roze slijm zegmaar, maar daarna echt gewoon bloedverlies sinds maandagavond.. Maar is zo kort, normaal is het echt wel een week lang... HELP! Kan dit zwangerschap zijn???? Want heb sinds maandag ook rare buikpijn en super gevoelige borsten en dat heb ik normaal niet met mijn menstruatie...

19. kleintjee

kleintjee Actief lid

9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Doe anders nog een testje morgenochtend of maak een afspraak bij de dokter om bloed te prikken.. Heb ik ook gedaan!

Deel Deze Pagina