Hallo lieve (toekomstige) zwangere of mama's, Vanochtend deze zwangerschapstest gedaan na bijna een hele week overtijd te zijn. Zwanger of niet? Voor een hele week wel een licht streepje.. Wat denken jullie? Liefs
Proficiat! Test ziet er goed uit! En ben je zeker dat je een week overtijd bent en dat je eisprong niet gewoon later was? Want anders is het streepje inderdaad wel redelijk licht...
Voorzichtig gefeliciteerd, ik vind het streepje ook licht als je echt een week overtijd bent, hij lijkt ook dunner dan de controlestreep. Dit is de eerste test die je hebt gedaan?
Ik vind het een pennestreep en is dus negatief. Van mij dus geen felicitatie nog. Hoelang ben je met de anticonceptie gestopt. Het zeker ben je van je eisprong? (Hoe weet je zeker dat je overtijd bent?)
Ik zou nog een zwangerschapstest doen, misschien Clear Blue? Ik vind de streep echt heel licht, hoop op goed nieuws! Succes!
Ik zou ook een nieuwe doen. Vind deze niet positief. Heel dun en raar van kleur. Hopelijk heeft de volgende een mooie duidelijke streep
Dat dus. Je ziet het vooral goed als je de foto inzoomt. Raar smal teststreepje in een andere kleur dan de controlestreep.
JA HET IS RAAK! Vanochtend een positieve test met clear blue. Volgens deze tekst nu 3-4 weken zwanger. Als ik terug reken zou dit ongeveer nu 5 moeten zijn. Kan dus kloppen! Spannend! Bedankt iedereen voor jullie lieve berichtjes en advies!
__________________________________________________________ JA HET IS RAAK! Vanochtend een positieve test met clear blue. Volgens deze tekst nu 3-4 weken zwanger. Als ik terug reken zou dit ongeveer nu 5 moeten zijn. Kan dus kloppen! Spannend! Bedankt iedereen voor jullie lieve berichtjes en advies!
Haha nee volgens "doktersberekeningen" 3-4 weken. Op de test zelf stond 1-2 (wat staat voor de bevruchtingsdatum) Nu heb ik wel vernomen dat die week indicatie niet helemaal kan kloppen. We gaan het afwachten! Ben zo benieuwd! Ongelofelijk blij zijn we! Vanaf wanneer moet ik contact opnemen met de verloskundige?