Hallo allemaal, Ik lees al even mee maar ik heb een nieuw account aangemaakt om niet herkend te worden door eventuele bekende die hier ook aanwezig kunnen zijn. Mijn man en ik zijn hele trotse ouders van een zoontje. Ik was al met 3 maanden zwanger van mijn zoontje en teste al heel vroeg positief. Nu hebben wij de wens voor een tweede kindje en zijn voor de tweede maand bezig. Ik had zondag (30e) en maandag (de 31e) 2 ovulatietesten die positief waren. (Ik voeg de foto bij van de ovulatietest van de 31e) We zijn intiem geweest op de 28e helemaal einde van de avond en op de dag (31e) van mijn ovulatie. Hoe groot is de kans om zwanger te raken op de dag van de ovulatie zelf? En Mijn vraag aan jullie is wanneer teste jullie positief? Echter is er nog 1 ding wat me onzeker maakt en ik hoop hier dames te treffen die het zelfde hebben meegemaakt en me gerust kunnen stellen. Ik heb 3 jaar geleden een lisexcisie gehad van mijn baarmoedermond om cellen weg te branden. Dit maakt me nu heel onzeker omdat ik bang ben niet meer zwanger te kunnen worden terwijl de gynaecoloog zegt dat ik gewoon zwanger kan worden. Toch blijft dit spoken in mijn hoofd. Zijn er dames die de zelfde behandeling hebben gehad? Hoe snel waren jullie zwanger? Voor iedereen heel veel succes en veel geluk! ❤
een vriendin van mij heeft dat gehad en is gewoon zwanger geworden. Ik weet alleen niet meer hoelang ze bezig zijn geweest 31ste positieve ovulatie test betekent een eisprong op 1 of 2 juni. In principe kun je deze maand gewoon zwanger worden. Percentages vallen er niet aan te hangen. behalve dan fifty-fifty, het is raak of het is niet raak Wanneer je positief test hangt af van wanneer de innesteling zal zijn. Is deze vroeg dan test je vroeg positief. Is deze wat later dan test je ook later positief. Dat is bij iedereen anders. En zelfs per zwangerschap bij dezelfde persoon verschillend
Ik heb tussen de 1e en 2e een lisexcisie ondergaan. Het duurde toen ongeveer 8 maanden voor ik zwanger was van de 2e.
Ja idd! Ik heb op 11 november een lis-excisie gehad vorig jaar. Ik ben gediagnosticeerd met pap3b en cin3. Omdat wij geen kinderwens meer hadden hebben ze genoeg weefsel mogen weghalen - bij kinderwens halen ze vaak echt het hoognodige weg omdat ze daar dan nog rekening mee willen houden. Op 21 dec had ik een knaller van een positieve test! Niet gepland, maar ik ben dus direct (rond 4 dec haha) zwanger geworden. Kortom: een lis-excisie beïnvloedt je cyclus niet en is een hele oppervlakkige (lokale) behandeling. Omdat ik dus geen controle uitstrijkje heb kunnen doen ivm zwangerschap, staat deze 3 mnd na de bevalling gepland. TS: als je meer vragen hebt, hoor ik het wel.
Hallo dames, Dank voor al jullie reacties. Helaas ben ik vorige maand gewoon ongesteld geworden. Inmiddels bezig in de volgende ronde en nu 7DPO. Testen zijn nog negatief. Ik hoop dat het ons gegund is. Ik ben dan ook erg onzeker. Ergens bang dat het niet lukt ofzo. Met mijn zoontje had ik een week voor NOD al een positieve test. Mag ik vragen met hoeveel DPO jullie een positieve test hadden?
Die onzekerheid is nergens voor nodig! Tussen mijn eerste en tweede zwangerschap heb ik een lis gehad. Bij mijn eerste heb ik 13 maanden gedaan over zwanger worden, bij de tweede (kort na de lis) direct eerste ronde zwanger. Als het dan al van invloed was, was dit op een positieve manier. Beide zwangerschappen testte ik 9 dpo positief. Ik was zeker van mijn eisprong door temperaturen. Maar ik had een vroege innesteling, want de babies liepen beide voor op groei en was eerder uitgerekend dan je zou verwachten. Wanneer je positief test is vooral afhankelijk van je innesteling en kan zelfs pas na je NOD zijn.
Dankjewel voor je lieve reactie! Wauw dat is dat snel!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik had vanmorgen een heeeele lichte test in handen...(kv2v5) zo licht dat ik twijfel of het geen voorgedrukt streepje is. Stond er wel binnen afleestijd. Ook heb ik een enorm zeurend gevoel in mijn onderbuik. Het is nu naar hopen dat de komende dagen de testen oplopen.. Het onzekere gevoel is en blijft er. Ben een beetje het vertrouwen kwijt in mijn lichaam. K hoop dat dat snel terug is, als t raak is!
Snap dat je het vertrouwen kwijt bent, heel herkenbaar! Denk regelmatig: wat groeit er nu weer in me (en nee niet de baby haha). Heeft ook tijd nodig. Ik duim met je mee dat het mooi oploopt!