Vanmorgen een test gedaan met de early test van de action. Woensdag is mijn nod. Na circa 1 a 2 minuten kijken zag ik niks onder het nachtlampje ( was nog vroeg) een uur later pak ik de rest erbij en doe het gordijn open en zie een zeeeeer licht paars streepje. Hoop dat jullie deze goed kunnen zien op de foto. ..nu begin ik te twijfelen aangezien ik het de eerste keer niet goed gezien heb...wat denken jullie positief?
Ziet er positief uit maar veel rare dingen gezien met de Action testen laatste tijd. Enne, gezien je banner is je post op zn minst opzienbarend
Een uur later is hoogwaarschijnlijk een indroger. Ik zie hem wel op de foto maar ga je geen valse hoop geven, buiten de tijd telt namelijk gewoon niet. Gewoon nog 1 opnieuw doen.. De gewone is trouwens gevoeliger dan de early van de action.
Ik zou dan de predictor early gaan kopen Die geven hele mooie strepen al zelfs met 9 dpo Dan weet je zeker dat het raak is Gisteren heb ik met de predictor early echt super mooi getest op 9 dpo
bij mij was die ook zo paar dagen terug en nu mooi opgelopen ! Hoop dat het vam een zwangerschap is x
Mijn ervaring koop een predictor die geeft niet snel indrogers negatief is negatief. Vorige week ook action early gedaan en ook elke keer zo’n streep! Predictor gedaan haske negatief! En ik weet nie hoeveel geld kwijt aan die goedkope testen Haha. Mijn advies koop meteen een predictor
Bij mij was die action early ook zo, 5 dagen voor nod.. Ik zou er lekker een kruidvat 2 voor €5 of predictor early tegen aangooien
Bij action had ik ook zo'n streep en kruidvat ook na een uur ofzo, maar andere testen negatief. Na afleestijd zijn het indroogstrepen. Maar als je het echt zeker wilt weten moet je over een paar dagen weer testen en als je zwanger bent ga je vanzelf wel een duidelijke streep zien binnen de afleestijd
Ik had helaas een vals positieve action early test..... en ik was vrij enthousiast toen ik het zag, sindsdien geen positieve test meer gehad.
Ja dat dacht ik ook, maar de dagen daarna geen positieve test meer gehad (2v5 kruidvat, action, CB geprobeerd). Ben nu twee dagen overtijd... 1e ronde.. Misschien dat TS dit ook heeft, ik zie namelijk een duidelijke streep!
Jammer dat ik geen foto meer heb. Maar zo was ie precies bij mij. Dezelfde dag en dagen erna getest met andere merken en allemaal negatief. Ook ongesteld geworden. Gewoon vals positief..
Misschien gewoon een vroege miskraam, of gewoon een schommeling.. zo een duidelijke test is absoluut niet vals, het reageert op je hcg meer niet
@Juwi, ze zegt duidelijk de dagen erna.. dan zou ze op zn minst op 1 van die testen ook een licht streepje moeten zien... Ik heb precies als to gehad en zelfs nog donkerder. En daarna diezelfde dag negatief met een ander merk en de dagen erna. Zo snel kan hcg niet uit je lijf verdwijnen.