In de wachtmodus

Discussion in 'Zwanger worden' started by AvG1985, Aug 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 AvG1985, Aug 1, 2015
    Last edited: Aug 1, 2015
    Hee meiden,

Ik moet even m'n verhaal kwijt.. Ongeveer vijf maanden geleden gestopt met de pil. M'n laatste cyclussen waren 28 a 29 dagen. Al vrij regelmatig dacht ik zo... Nu was afgelopen woensdag m'n NOD (uitgaan van 28 dagen) en uit gegaan van 29 dagen was dus donderdag m'n NOD.

Aangezien ik woensdag nog niet ongesteld was een test gedaan. Clearblue. Negatief. Donderdag Kruidvat test gedaan omdat ik hier daar goede ervaringen over las. Ook negatief. Ik liet het maar voor wat het was. Misschien dat m'n cyclus nu toch ineens langer duurt.. Maar tot op het moment nog steeds niet ongesteld. Ik kon het niet laten toch nog een testje te doen. Weer Kruidvat. Weer negatief. Wel met middag urine, ipv ochtend.. Weet niet of dat nu uit maakt...

Omdat ik hier ook lees dat er meer vrouwen zijn die een aantal dagen na hun NOD pas positief testen heb ik nog een sprankje hoop.. Maar om mezelf in bescherming te nemen ga ik er maar vanuit dat m'n cyclus langer duurt.. Al vind ik dat vreemd omdat het de laatste maanden netjes was.

Ook werd ik een keer sNachts wakker van een felle steek in m'n buik (wat terug gerekend de innesteling zou kunnen zijn) en had ik een aantal dagen later een klein bruinig sliertje in m'n afscheiding (wat teruggerekend vd innesteling zou kunnen zijn). Verder met vlagen erg moe (maar zou ook door andere dingen kunnen komen, soms opgeblazen buik of krampjes die bijna lijken op menstruatie krampen (maar dat komt dus niet), en soms wat gevoelige borsten en steekjes/zeurderig gevoel liezen. Donderdagavond was ik rillerig en had ik t gevoel ziek te gaan worden (niet door gezet). Verder niet echt opmerkelijke symptomen.

Dus jullie zullen misschien begrijpen dat het lekker onzeker is...ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar je wordt zo heen en weer geslingerd qua gevoel... Moest het dus even van me afschrijven. Snap dat jullie ook de oplossing niet hebben.. Behalve dan waarschijnlijk geduld hebben :)
    Maar wellicht toch mensen die hier dingen in herkennen?

Bedankt voor t lezen in ieder geval!

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Lastig he zoon vrouwen lichaam, helaas moet je inderdaad afwachten.
    Ik denk dat je cyclus nu langer is, misschien waren die steekjes die je voelde een naderende eisprong? Al hoop ik dat je een deze dagen alsnog een mooie test in handen hebt :)

Ik heb ook zo vaak van alles gevoeld, wat achteraf niks was. Soms denk ik, hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je gaat voelen.

Sinds ik niet meer op al die gekke symptomen let, voel ik ook geen gekke dingen meer. Heel af en toe voel ik wel wat gerommel beneden, en tuurlijk denk ik dan wel eens van 'zou het wat zijn' maar dat is logies als je een wens hebt.

Ik hoop echt dat je zwanger bent, en dat je snel van die onzekerheid af bent! Heel veel succes en geluk :)

3. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Spannend! Succes!

Heel herkenbaar hoor maar mijn ervaring is ook hoe mee je erop let hoe meer je denkt te voelen. En ook is het bij meerdere dames zo dat als ze er erg mee bezig zijn dit invloed kan hebben op je cyclus. Door deze stress gaat je lichaam ook raar doen!

Ontspan en duimen maar :)

4. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties!
    Ik geloof ook idd wel dat je lichaam raar kan doen dmv stress, spanning en er teveel mee bezig zijn... Maar ja het is wel lastig...
    Vanochtend in bed had ik krampjes, drukkend gevoel, echt onderin m'n buik..richting m'n lies.. En dan denk ik ja dat verzin ik toch niet...haha, het is er echt.. En wat t betekent, geen idee, in ieder geval nog steeds niet ongesteld.. Nou ja, vandaag maar lekker allemaal van het mooie weer genieten!

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

Jan 22, 2015
    623
    55
    28
    Female
    Haha ja heel lastig en vervelend! Je voelt van alles, maar je weet dat het van alles kan zijn.

Ga je een deze dagen nog testen? :)

6. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer het even een paar dagen aan te kijken.. Ik wil niet weer teleurgesteld zijn met een negatieve test in handen en bovendien kost t ook steeds maar geld...
    Eens kijken hoe lang ik dat volhoud ;)
    Overigens heb ik er vandaag eigenlijk tot net helemaal niet aan gedacht... Mooi zomerweer is wel een goede afleiding haha.
    Maar ja toen ging ik douchen net en vond ik dat m'n aders in m'n hals en op borsten best wel aanwezig waren ineens! Vind ik dan toch weer een teken....

7. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Nou wie weet, kan ook best door een zwangerschap komen. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt!

8. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik zal t laten weten ..

9. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels een heeeeel klein beetje bruinverlies gehad en een stipje licht roze bloed. Zou het een naderende ongesteldheid zijn of niet?
    Het voelt verder nog niet als menstrueren, maar het kan natuurlijk nog zijn dat dit later door zet..

10. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Jammer dat je nu weer wat bloed verliest. Ik wilde net schrijven dat ik het herken. Ik was ook grieperig, heb ook zo'n felle steek in mijn buik gehad rondom innesteling en dat bruine sliertje afscheiding, gevoelige borsten en steken in mijn liezen. Alleen die menstruatie achtige krampen heb ik niet gehad.
    Maar ja helaas is het idd zo dat je menstruatie later kan komen als je er erg op gefocust bent, hebik ook eens gehad.
    Ik hoop dat het een restje innestelingsbloed was en je een positieve test hebt binnenkort! Even afwachten dus. En dat wachten is zooooo irritant! Succes!

11. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi AngelaSR,
    Dank je wel voor je reactie! Wat toevallig dat je je daarin herkent. Was het bij jou toen wel dat je zwanger was? En ook later dan je NOD pas positief getest of dat niet?
    Bij mij heeft het nog niet doorgezet, dus het kan nog alle kanten op...

Gaat jouw zwangerschap voorspoedig?

Groetjes

12. AvG1985

AvG1985 Actief lid

Jul 2, 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas...nu toch echt ongesteld geworden...
    Wederom een bevestiging dat je van alles kint voelen terwijl t niets hoeft te zijn... Op naar de volgende ronde!

Share This Page