Wie wil er met mij meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Grootverlangen, 13 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Lieve allemaal,
    Wie wil er met mij meekijken? Zit hier al een positieve ovulatietest bij of nog niet? We zijn nu een jaar bezig en door het vele getuur naar de testen ben ik soms de draad een beetje kwijt.

Alvast heel erg bedankt voor jullie moeite!

Bijgevoegde bestanden:

2. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Ik ben vandaag lid geworden, ik heb geen idee of mijn vraag zo juist gesteld is of dat ik het in een bestaand topic had moeten stellen…als dat zo is, excuses! Ik moet het nog uitvogelen

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hoi, om als eerste je vraag te beantwoorden, ik vind helaas geen positieve test tussen de rij. Maar dan heb ik een paar vragen, test jij maar 1 keer per dag? En rond welke tijdstippen test jij?

4. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Ha Gabriela, heel erg bedankt voor je reactie. Ik test meestal 1 keer per dag. Soms meerdere keren(meestal als ik denk dat de test positief is of positief aan het worden is) Ik test meestal met ochtendurine of anders met de tweede urine. Ik drink overdag vrij veel dus soms test ik in de middag bijna geen streepje.
    Ik heb nog een foto van mijn ovulatietesten in juli toegevoegd. In juli kwam mijn menstruatie op 25 juli.

Bijgevoegde bestanden:

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hier zie ik bij de 11-07 je piek! Ik begrijp wel wat je bedoelt door het teveel drinken maar ovulatietesten meten LH het beste na 10h in de ochtend! En dan wordt aangeraden om rond deze tijd op z'n vroegst te testen. Het beste resultaat is rond 14h dan is LH op z'n best geconcentreerd! Mag ik vragen hoe laat jij je testen van de eerst foto heb gedaan?

6. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik vind je test van 12-9 wel heel duidelijk. Je zou kunnen overwegen om wanneer de testen goed oplopen over te gaan op de smiley's van CB. Dan weet je het zeker. Wel duurder, maar scheelt een hoop onzekerheid!

7. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Alle testen van deze maand heb ik gedaan met de eerste ochtendurine. Zou ik mijn piek gemist kunnen hebben? Heeft vandaag nog een keer testen nog zin?

8. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor je reactie! Heeft het vandaag nog zin om een test van CB te doen of ben ik dan eigenlijk te laat?

9. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Het zou heel goed kunnen dat je je piek op de test gemis hebt! Aangezien het met eerste ochtendurine is gedaan. Maar je kan vandaag zekers nog een testje wagen!

10. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Om even hier antwoord op te geven, ja het heeft nog zin om vandaag een Clearblue ovulatietest te doen!

11. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Ik ga zometeen meteen nieuwe testen halen!! Heel erg bedankt!

12. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik sluit me aan bij @GabrielaH: je kunt het zeker nog proberen vandaag en morgen met een ovulatietest. Als je afloop ziet weet je dat hij (waarschijnlijk) geweest is. En een positieve test betekent 24-48 uur later een eisprong, dus als hij inderdaad gisteren positief was, dan heb je waarschijnlijk vandaag je eisprong. Heel veel succes!

13. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    @PippiMoustache @GabrielaH
    Bedankt voor het meedenken! Ik kan straks pas naar de winkel om CB testen te halen maar heb net wel nog een Action test gedaan(die had ik nog liggen)
    Ik heb de test rond 15:45 u gedaan. Gezien mijn testen van afgelopen dagen… heb ik vanavond dan nog een kans op zwangerschap?

Bijgevoegde bestanden:

14. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Weet jij misschien hoe lang jou cyclus is en op welke cyclus dag je bent? Heel eerlijk kan dit twee kanten op! Het kan zijn dat je je piek met de testen hebt gemist! ( ik hoop dat je het nog redt en een smiley op de Clearblue ovulatietest krijgt! ) maar het kan ook zijn dat je piek er aan zit te komen, maar das wel lastig te zeggen aangezien je maar 1 keer per dag hebt getest, dus de mogelijk dat je hem gemist hebt is groter!

15. Grootverlangen

13 sep 2021
    10
    4
    3
    Vrouw
    Beste Gabriela, mijn cyclus ligt tussen de 30 en 35 dagen. In juli was hij 33 dagen en augustus 34 dagen. Als ik uitga van een cyclus van 33 dagen dan zit ik vandaag op CD 17. Het blijft iedere keer een beetje passen en meten. Ik heb zojuist een CB test gehaald, die ga ik morgen doen! Vanavond toch maar een poging wagen! Bedankt dat je met me wilde meekijken, na een jaar testen en hopen ben ik soms bang dat ik de dingen niet meer goed zie Zo te zien ben jij zwanger van een ukkie! Geniet!!

16. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Zeker vanavond een poging wagen! Niet geschoten is altijd mis toch? ;)

17. Blend1

Blend1 Lid

5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Bij wij waren de Action ovulatie testen de ene maand lichter dan de ander, kon er geen pijl op trekken. De roze van Clear Blue is wat duurder maar iig wél duidelijk. Je hebt of een smily of niet. Succes!

Deel Deze Pagina