Hoi, wat zien jullie aan me temp ???? symtomen tot nu toe - s,ochtends beetje misselijk - rommelende darmen - last van onge krampjes - warm - moe moe 07-03 -36,2 ei 08 - 36,8 09-- 36,6 10-- 36,6 11-- 36,6 12-- 36,7 13-- 36,6 14-- 36,7 15-- 36,3 dipje????
hoi Staartje, Het is mogelijk dat je een innestelingsdipje heb, het ziet er goed uit! Hopelijk stijgt je temp. morgen weer!! ik duim voor je. Groeten, September
36,1/36,2 ik heb net een test gedaan ik dacht dat ie heeel heeel licht posi was maar ik ben nou 1,5 uur weg geweest en nu zie ik het eigenlijk niet meer het lijkt wel me verbeelding of zo ik doe er morgen vroeg nog een dus met ochtend urine hopen hopen hopen !!!!
Staartje, Het is onmogelijk om nu al wat te zien op je test. Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten met testen.
me temp is nu ook ineens veel hoger dan normaal overdag maar ik weet moet je niet meerekenen maar ik heb nou wel best flinke kramp links en rechts en in het midden en de leizen hopen !!!!
mijn temp is overdags ook hoger dus die kan je niet mee tellen! mijn basale temp is 36,3 en overdags is di 37 ongeveer! hopelijk ben je zwanger!
Hoe was je temp vandaag?? Welke test heb je gebruikt? Ik moest vandaag verplicht een test doen, heb de 2 voor 5 van kruidvat gedaan. En dit is nu de 2e x dat ik een indrooglijntje zie, dus die komen wel voor bij die testen Hoop voor je dat je wel zwanger bent, maar dit is nu wel heel vroeg om te gaan testen hoor. Gewoon 14 dagen na je ei testen dan heb je meer zekerheid!
vanmorgen was ie 36,3 maar wel een half uur eerder als normaal maarja ik hoop dat ie misschien morgen weer omhoog gaat
mijn temp was vanmorgen weer flink gestegen. nu 36.9 (s' morgens dan he) mijn basale temp is ook 36.2/36.3. ik hoop voor je dat ie alsnog stijgt maar als ik je temp zie heb ik er een hard hoofd in. xxx jazy
me temp was vanochtend 36,5/36.6 omdat ik een half uur later tempte als normaar maar wel net uit bed ik moet nu dinsdag onge worden
vanochtend weer 36,4 maar als nog 0,2 grasen hoger als normaal ik moet morgen onge worden ga morgen gewoon testte de ongeduldige ik,
ik had vanmiddag een test gedaan en die is heeel licht positief maar dat is met middag urine dus als ik hem morgen doe moet ie duidelijker zijn !!! ik hoop het zo me temp was vanochten maar 36,4dus ja ik weet niet kan nog makkelijk gewoon onge worden natuurlijk