Staartje, Als je vorige week donderdag al licht positief testte na eigen zeggen, dan had hij nu al dik positief moeten wezen. En aan je temp te zien zou ik toch zeggen dat je ongi gaat worden.
die van vorige keer heb ik toch maar weg gegooit was toch me verbeelding nu heb ik gister middag licht positief en vanmorgen een stuk donkerder nou doe ik donderdag de laatste ik had ook gebeld met me verloskundige omdat me temp zo laag is en ze zecht dat tepm niet zo veel zecht bij heel veel gevallen klopt er niets van zij ze, ze zecht stop maar met tempen een positieve test is altijd beter natuurlijk bij me vorige zwangerschap was me temp wel hoger maar dat maakt niet uit zegt ze ik hoop dat het voor jou / jullie ook straks positief is!
hoe kan dat nu, met zo een lage temp zwanger zijn?? nog nooit gehoord. Heb gelezen dat dat vruchtje in 37 graden vruchtwater zit en daarmee lichaamstemp verhoogd (door de progesteron). straf!
ik gun het je wel van harte want je hebt precies ook al vanalles meegemaakt maar nu terug zwanger, das geweldig he! ik hoop dat derde keer scheepsrecht is! Heb ook al 2MK achter de rug daarmee ik krijg mijn regels ook niet, ben al 4 dagen overtijd maar omdat temp laag blijft, denk ik dat er eerder iets mis is met cyclus. Had wel positieve ovulatietest op dag 18 (ben nu op dag 34). wat was je temp vandaag? (als je die genomen hebt tenminste)
36,4 dus wel 0,1 omhoog maar wel nog erg laag ben wel sinds 2 dagen erg moe en een beetje misselijk ik denk dat ik zo even een paar uurtjes ga slapen .