Wie wil er naar mijn temperatuurkaartje kijken? 374474 Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik heb nog helemaal geen steekjes terwijl ik normaal mijn eisprong goed kan voelen......
Ik heb zo'n dip meestal 1 of 2 dagen voor eisprong, als ik jouw lijntje daarmee vergelijk denk ik dat je ei onderweg is. Tsja, en wel of niet voelen, dat is bij mij erg wisselend. Dus wellicht voor jou nu ook een eisprong zonder steken?
Haaaaaaai Margreet, Wat leuk van je dat je gekeken hebt zeg! Ja, de temp is iets gestegen, hoop dat het morgen ook zo is! Krijg ook wat steekjes laag in mijn zij. Zal ik mijn eisprong dan gehad hebben? Xxxx
Het blijft intrigerend hè, die tempkaartjes Tsja, of je je ei gehad hebt... Ik gok van wel, maar zeker weten doe je het natuurlijk pas als je temp 3 dagen hoog blijft. Hou het dus nog even gezellig samen zou ik zeggen... (ei "leeft" 24 uur dus wie weet)
Helaas.... Temperatuur nog lager dan laag... De steken zijn nog wel aanwezig en worden zelfs heftiger.....
Sjonge, die is inderdaad errug laag! Gek zeg. Maar ik blijf optimistisch en hoop gewoon voor je dat dit dan wel je pre-ei dip was!