Wie wil iets zeggen over mijn temperatuurkaartje?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Pimkey, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Vorige maand heb ik een positieve test gehad, helaas ging dat al snel mis. Zonde, maar met frisse moed verder. Nu merk ik dat ik zo op het eind van de cyclus wat nerveus wordt en van alles (denk) te voelen.

Vorige maand bleef de temperatuur vrij stabiel, rond 37 graden. Gister had ik een mooie stijging dus ik dacht: positief signaal. En vandaag was het weer lager... Wat denken jullie? Is er nog hoop?

4043f6 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Ik heb wel steeds steekjes/kramp aan de linker en rechter kant onder in m'n buik.

Liefs Pimkey

2. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Hoi pimkey, ik heb ongeveer hetzelfde als jij vandaag, dus ik lees even mee.

Liefs

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi hoi,

Tja, je zit zo nog wel hoog, maar valt nu nog niks over te zeggen helaas. Kan nog alle kanten op.

Ik duim.

Succes.

4. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat jullie zo snel reageren! Ben zo nerveus...

Liefs Pimkey

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi hoi, mooi kaartje. De mijne is vandaag ook omlaag gegaan.. maar dat hoeft niets te betekenen:) succes ik hou dit topic in de gaten!!!

6. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Die van mij vertoont beetje hetzelfde.
    Voor ei tussen 36.5-36.8 (ja het fluctueert nogal volgens mij)
    Na ei 36.9- 37.2 (en gisteren zelfs 37.4) en dan vandaag weer 37.0. Blijft dus wel ruim boven mijn temp voor ei.

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ben t met esther eens

8. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

@ stiertje en @baby90, spannend dames!! Ik hoop voor ons dat het iets goede betekend deze maand! Dan wordt het wachten beloond.

@ Esther en @ bouwjaar 1979, bedankt voor jullie reactie! Jullie hebben denk ik gelijk, het kan alle kanten op. Afwachten dus...

Liefs pimkey

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat rot dat het vorige keer mis is gegaan.

Jammer genoeg kun je op basis van een kaartje niks zeggen over een eventuele zwangerschap. Je kunt een innestelingsdip hebben. Maar je kunt ook zwanger zijn zonder dip. Of een dip hebben, maar toch niet zwanger zijn. Hetzelfde geldt voor een extra temperatuurstijging aan het einde van de periode. Het kan niks betekenen, het kan op een zwangerschap wijzen. Maar je kunt net zo goed zwanger zijn zonder extra stijging.

Ik snap je spanning wel hoor! Maar er zit helaas niet anders op dan afwachten. En eventueel opletten op signalen die je herkent van vorige keer.

10. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

@tupp bedankt voor je reactie! Je hebt helemaal gelijk. Het blijft puur speculeren... Maar je wilt het zo graag... En dan hoop je dat het iets is.

Vanmorgen weer ietsje hoger(minimaal hoor) maar nu dus 38,86
    Ik temp stipt op tijd haha. Verander hierdoor bijna in een neuroot haha. Hier geen symptomen, niks nada.

@ stiertje en baby90, hoe is het bij jullie dames? Nog vorderingen?

@ bouwjaar1979, meis lees net je onderschrift, ben er helemaal stil van... Wat erg, ik hoop dat je binnenkort goed nieuws krijgt!!

Liefs Pimkey

11. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ha Pimkey,

Balen dat wachten he!

Bij mij nog niets te bespeuren, cd 29. temp vanochtend weer 37.0.
    Volgens mij betekent dat alleen dat waarschijnlijk vandaag de menstruatie niet komt (maar dan morgen dus helaas weer anders zijn)

Wat jammer trouwens van de vorige maand, daar heb ik vorige keer geloof ik helemaal overheen gelezen.
    Ze zeggen dat je meteen na de bevalling erg vruchtbaar bent, zou dat na een mk of ma ook zo zijn?

Nou we wachten maar weer af! Hoop op positief nieuws voor je meid.

Liefs

12. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Hier nog weer een lichte stijging!

@stiertje, dat kan ook op goed nieuws duiden...

Liefs Pimkey

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Het voelt nog steeds erg oneerlijk, maar ik sta nog steeds helemaal achter het besluit. Het zou wel fijn zijn als we niet weer 20 maanden moeten wachten ja..

Nou ben benieuwd hoe het verder loopt bij jou. Rottige is ik vaker gezien heb (en zelf gehad heb) dat er dan op het laatst een grote daling is. Dus t blijft nog even spannend.

14. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

@bouwjaar, meis wat knap hoe je er mee omgaat. Begrijp dat het moeilijk blijft. Ik hoop voor jou zo snel mogelijk op goed nieuws.

@hier, vanmorgen een positest dames! 2-3 zwanger van clearblue.
    Goed nieuws, maar erg spannend.

Zit nu in Libanon, vanaf donderdag schrijf ik weer uitgebreider mee!

Liefs Pimkey

Deel Deze Pagina