Lieve Dames, Even een vraagje. Gister avond een posi ovutest. CB Digital, sesitest en een test van ovatest. Allemaal Positief. Nu net weer getest, en ze zijn nog steeds allemaal positief. Hoelang blijven ovu testen positief? En betekent het dat als hij weer negatief is, je ei is gesprongen? Of kan mn ei nu ook al gesprongen zijn? Heb zowieso vrijdag middag, zaterdagnacht, en vanmiddag sex gehad, vanavond en morgen weer. Dus qua klussen moet het goed zitten dan toch?
Ik heb dezelfde vraag. Eergisteren een vage test, gisteravond positief, en vanmiddag nog steeds positief. Kan dit wel?? Ik dacht dat een test maar een dag positief is. Ik moet zeggen dat mijn controlelijn niet exact even dik is als de testlijn. (sensitest gevoelige dipstick)
Mijn ovutesten knallen echt. En voor de zekerheid doe ik die digitale test en die is al vanaf gister avond positief. die geeft een smiley.
Ik begin nu een beetje te twijfelen, maar heb wat foto's gezien van mensen met een posi test die er hetzelfde uitziet als die van mij. Morgen maarr weer testen en kijken of ie dan weer lichter is (of donkerder). Ik heb volgens mij vanmorgen mij eisprong gevoeld bij mijn lies in de buurt. spannend dit, maar vind twee dagen posi testen wel beetje vreemd. Ik heb trouwens alleen maar sensitest testen.
Alleen door te temperaturen, en als je hem voelt Maar nogmaals, je moet de 1e positieve ovutest pakken en dan maximaal 48 uur verder tellen, dan is ie gesprongen Verder testen heeft dan weinig zin, want je hebt een positieve ovulatietest gehad en max 48 uur daarna springt hij, én je hebt alle dagen sex gehad, dus meer kun je er niet aan doen
Hij was gister avond om 8 uur posi dus dan moet die tussen gister 8 uur en morgen avond 8 uur gesprongen zijn toch?? En dan 2 weken afwachten
Klopt helemaal We zijn bijna even ver qua cyclus, spannend!! Hopelijk hebben we beide over een week of 2 een mooie posi zwangerschapstest
Hier ook 3 dagen een positieve ovutest . Ei sprong inderdaad na ongeveer 40 uur. Vervelend hè , dat onzekere gevoel!
Nou meiden mijn testen waren vanmorgen negatief, heb vrijdag middag, zaterdag nacht , zondag ochtend en avond sex gehad. Mannetje wil nu 1 dagje rust, zou m'n ei nu geweest zijn aangezien m'n test nega is?? En qua klussen zit ik wel goed toch
qua klussen zit je zeeeeeker goed meid. vandaag is echt niet meer nodig aangezien je ovutesten al zowat 48 uur geleden positief waren en je ei of al gesprongen is of dit de komende uren doet, en je gisteravond nog sex hebt gehad kan me goed voorstellen dat je man ff rust wil haha, hij heeft hard gewerkt nu hopen dat je over 14 dagen een mooie test in handen hebt!
Haha ja het werd steeds moeilijker voor hem haha. Nou dan gaan we maar 2 weekjes op de wachtstoel spannenddd.... En Daantje ik hoop dat jij ook over 2 weken een posi test heb
Spannend mammatje.!! Ben benieuwd! Hopelijk over twee weken een mooie test in handen! ik heb vanmorgen weer een ovu.test gedaan, en was nog positiever dan gisteren en eergisteren.. heb toch het gevoel dat ik de eisprong zondagochtend gevoelt heb. Ik had zaterdag wat slijm en last van mijn borst, en nu is de test nog weer duidelijker dan gisteren... ik vat 'm even niet.
Daarom had ik de digitale ovutesten gekocht om het vast te stellen. Zodat ik voor mezelf wat zekerheid heb. Ben nu wel blij dat ik ze erbij heb gedaan want nu weet ik dus zeker dat ik een eisprong heb gehad. Ik heb alleen zaterdag nacht met keren een hele erge steek in me rechter schaambot daar gehad. Echt pijnlijk, het was 1 steek en toen was het over en zondag overdag heb ik wat last van een krampige buikpijn gehad. verder erg rugpijn.Maar dat heb ik al de hele week. Nu maar wachten op mn innesteling, symptomen en een posi test. Wanneer is een innesteling eigenlijk? (als het er is) en merk je daar iets van?
Oke, dus in mijn geval zou dat woensdag, donderdag zijn. Ook dan pas kun je symptomen krijgen toch?? Dan pas worden de hormonen aangemaakt toch? ALSSSS het zo is dan
Vaak heb je menstruatie-achtige klachten en voel je pijn, zg. innestelingspijn of krampjes en kun je een lichte innestelingsbloeding hebben. Sommigen voelen helemaal niets. (ff van Internet geplukt )