Hoi dames, Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik weet niet waar ik hem anders onder moet plaatsen! Ik ben vandaag 39+2 weken zwanger. Afgelopen donderdag (39 weken) heb ik een grote klodder, het leek wel op taai snot (sorry voor de details) verloren, het was zo'n 2 cm wit doorzichtig. Nu had ik afgelopen nacht een paar keer toe flinke pijn in mijn buik en toen vanmorgen weer een klodder verloren, dit maal groter zo'n 3 en hij was een beetje gelig met een rode draad erdoor. Nu net ben ik weer een klodder verloren, deze was wat kleiner, alleen deze was echt behoorlijk donker bruin. Nu is mijn vraag, zal dit de slijmprop zijn? En zo ja, is het erg als echt de hele prop donker bruin is? Ik heb wel gelezen dat hij gelig mag zijn met wat donker bloed erin, maar deze was echt helemaal donker! Groetjes Xonie
Dat is zeker je slijmprop die je aan het verliezen bent. En dat donker zal vast bloed zijn dat hoort er ook bij. Mocht je niet vertrouwen kan je altijd bellen met je zorgen!
Denk ook de slijmprop. Bij mijn eerste bevalling was dat het eerste teken dat het zou gaan beginnen. Bij mijn 2e zwangerschap verloor ik ook steeds delen van de slijmprop en toen gebeurde er niks. Hoeft dus niet altijd wat te zeggen.
Denk het ook ja. Ben nu 39+2 en heb hem vandaag in 2 delen verloren, bij mij ziet het helder. Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo, ben toen de dag daarop bevallen. Benieuwd of het dit keer ook een voorteken zal zijn Succes als het zover is!