Hahha denk dat wij hier niet uitkomen, ben het echt niet met je eens. Is verder ook prima daar is het ook een forum voor.
@Mila ik ben het met je eens, niet alleen omdat ik gister ook zo een toppic gestart ben . Ik denk maar steeds wie niet waagt wie niet wint en iemand die dat stoort stemt toch lekker niet! Dit schrijven ze zelfs op de site van de foto wedstrijd: Belangrijk: iedereen kan stemmen! De babyfoto met de meeste stemmen wint, dus vertel vrienden en familie over deze wedstrijd! Sorry moet het even kwijt (ieder zijn mening)maar wat een gehuil zeg, om zo iets onnozels. gr. Kat
Maar het is eigenlijk niet eerlijk, mensen die een mooie foto hebben maar geen vrienden bijvoorbeeld krijgen minder stemmen als iemand die op dit forum vraagd om te stemmen op hun kindje. dan ga ik kijken dan zie ik veel foto's die eigenlijk leuker zijn bijvoorbeeld.
Ik lees gewoon nooit dat soort topics, dan hoef ik ook niet te stemmen. Ik wéét dat mijn baby de mooiste is, dus hoeft niemand op hem te stemmen!
Ja precies, het is vaak totaal niet de mooiste foto of het mooiste kindje, maar gewoon degene die de meeste stemmen bij elkaar heeft gekregen. Daarom stem ik ook niet, je wordt tegenwoordig op al die sites doodgegooid met de baby van de maand verkiezingen e.d.. Ik zou hier zelf ook nooit aan mee doen, weet van mezelf toch wel dat ik de allerleukste baby heb van iedereen en heb geen behoefte aan bevestiging. Maar goed, iedereen moet doen lekker zelf weten wat ze doen, ik lig er niet wakker van.
Helemaal mee eens... Ben die topics zoooo zat! Totaal oneerlijk voor de mensen die dus geen stemmen bedelen!
Moet je dan mooi zijn om te winnen? Dus alle lelijke babytjes (als die er al zijn) mogen niet meedoen.... Lekker tegenstrijdig wat jullie allemaal zeggen...
Denk eerder dat het gaat om de mooiste/ leukste foto. Lelijke baby's ken ik niet. Maar ik geloof wel dat het ene kindje je meer aanspreekt dan het andere.
1 keer meegedaan omdat manlief onze dochter heeft ingeschreven maar nu dus nooit meer hoor. Is leuk voor de grap en ook helemaal niet belangerijk of ons kind dan heeft gewonnen. Uiteraard stem ik ook op de baby's van vriendinnen heb ik nu ook weer gedaan. Maar idd ik zie soms foto's staan van baby's die erg mooi gemaakt zijn . Ik zie soms hele mooie kindjes die geen stemmen krijgen dat klopt en daar ben ik het dan ook niet helemaal mee eens. Maar iedereen heeft nou eenmaal een andere mening over wat een mooie foto is of een mooie baby daar kun je niets aan veranderen, elke ouder vind zijn of haar kind nou eenmaal het mooiste en dan kan het soms niet leuk zijn als je kind maar 1 of zelfs geen stemmen krijgt. Daarintegen weet je van te voren waar je aan begint! Mila die twee kanjers hebben ook mijn stem !
het blijft een feit dat het een kinderachtige manier is om stemmen bij elkaar te scharrelen dmv het openen van treurige bedeltopics,,,heb vertrouwen dat je kind toch wel kan winnen ook zonder om stemmen te hoeven bedelen ik vindt dat zelf denigrerend richting je kind van: ja sorry schat maar zonder die stemmen te verzamelen had je toch echt geen kans! om maar even ontopic te blijven want hierover ging de topic en niet eens over vriendjespolitiek!
Snap niet waarom ze niet een jury laten beslissen. Dan ben je van het hele "gezeik" af. Meestal als ik zon link krijg om op iemand te stemmen, en ik kom op die pagina, zie ik zoveeeel mooie en leuke kindjes, dat ik uiteindelijk op heel iemand anders stem, dan van wie ik de link gekregen heb haha ssst
Sorry hoor maar ik denk dat de meeste voor de lol mee doen... Jij maakt er een heel ander verhaal van alsof je er duizende euro's mee kan verdienen...gaat maar om een bon van 25 euro en daar doe ik het niet voor hoor tis gewoon puur voor de lol om te kijken hoeveel stemmen ze krijgen van "forumvriendinnen" en van de rest...
Je kunt nergens lezen dat ik vind dat 'lelijke' kinderen niet mee mogen doen hoor, dat maak je er zelf maar van. Het gaat toch vaak om de mooiste foto of het mooiste of leukste kind. Een mooie foto kan gewoon een foto zijn die op het juiste moment genomen is en waar het kind bijzonder op staat. Maar goed, daar gaat het vaak gewoon niet om bij zo'n wedstrijd, het is gewoon wie de meeste stemmen bij elkaar kan verzamelen, ongeacht wat ze nu voor foto hebben.
Nou ik vind het babytje wat nu de meeste stemmen heeft toch ook wel een van de mooiste baby en foto..(nja niet mooier dan de mijne natuurlijk !) De moeder van dat babytje heeft op haar eigen site ook een oproep gedaan om te stemmen op haar kind...das haar goed recht vind ik! Ik ben dan niet zo om alles uit de kast te halen hoor om mijn ventjes te laten winnen... Maar ik houd er over op ga mn ventjes ff lekker beknuffelen want die zijn voor mij toch de mooiste en daar gaat het om !
Precies. Dus wat is er erg aan als mensen vragen om op hun kindje te stemmen? Ik stem nooit op kindjes waarvan de moeder in een topic vraagt of ze er alsjeblieft op willen stemmen. Maar als ik diegene ken? Echt wel, dus. En waarom niet? Net wat Mila al schrijft....that's what friends are for. En daarnaast....van een beetje hulp geven aan iemand is nog nooit iemand doodgegaan. Ik lees de topics trouwens nooit. Ze boeien me niet. En zo irriteer ik me er ook niet aan. Er zijn wel irritantere topics moet ik eerlijk zeggen....
Eigenlijk vind ik dit soort wedstrijden sowieso heel flauw, voor degenen waarvan het kindje helemaal geen stem krijgt, lijkt het me heel erg sneu. Normaal stem ik dan ook niet, maar in dit geval, zoals nu Mila meedoet, dan stem ik wel voor haar.
Ik krijg er pas een hekel aan als mn email vol stroomd met doorstuur mailtjes ; wil je aub op mijn prinsje/prinsesje stemmen? Mail het ook door naar al je andere vrienden! bah bah.. daar heb ik pas een hekel aan! Of die mailtjes ; bla bla bla.. doorsturen naar 15 personen binnen no time, anders ben je morgen dood, of gaat je relatie naar de knoppe! Kan me er aan dood ergeren!