Dank je wel! Ben ook super trots op hem, maar dat gevoel ken je vast wel! En euh, het kan nog goedkomen, misschien zijn er nog genoeg mensen die op je foto stemmen, omdat ze hem gewoon de beste vinden! (hihihi, succes !)
@Aura: Ik ben het helemaal met je eens! Vind het bedelen om stemmen erg kinderachtig. Als je er niet van overtuigd bent dat jouw foto de mooiste is en op eigen kracht kan winnen dan moet je em gewoon niet plaatsen. Als een goede vriendin aan me vraagt om op haar foto te stemmen zal ik dat wel doen omdat ik het kindje in kwestie dan goed ken en het daardoor voor mij ook het mooiste/leukste etc kindje is geworden. Maar als een onbekende het vraagt dan volg ik de link wel en kies dan ter plekke de foto uit die me echt het meest aanspreekt.
Jullie lijken me allemaal heel aardig hoor maar heb maar een paar echte forumvriendinnen en dat zijn de december-mama's. De rest zie ik dus helaas als onbekend...
Maar stel je vindt de foto helemaal niks en er staan toch leukere foto's op (LEES: niet mooiere kindjes maar mooiere foto's) En je stemt desondanks toch op de foto van je vriendin(als ze je dat vraagt), dan is dat toch ook vriendjes politiek. Wat ik dus helemaal nier erg vindt maargoed. Maar dat is dan toch hetzelfde, ook niet eerlijk als je het zo wil bekijken. Dus daarom snap ik je berichtje niet wat je erboven neerzet . Gr. Kat
Pfff, het wordt nu wel erg ingewikkeld Maar als een vriendin het persoonlijk aan me vraagt vind ik het gewoon wat anders dan dat een onbekende hier een algemene oproep doet.
hihi laten we er maar over ophouden . Ik snap wel waar je heen wilt. Enne, ik ben idd. best aardig gr. Kat
Thx meiden.... @Marsab....whshahahahah kzie nu pas dat jou kanjertje ook meedoet met de baby vd maand verkiezing! (en gewoon niks zegge he!)
haha, ja klopt! Gewoon ff een poging wagen, hihi. Maar winnen zit er voor mij niet meer in volgens mij... Dus het wordt nog spannend voor jou, want jouw foto gaat goed!
Ach laat de meiden toch trots zijn op hun baby'tje! Met recht hoor, iedereen vind zijn eigen kindje het grappigst/mooist/liefst etc. En ik denk niet dat mensen zullen stemmen alleen omdat er zo'n topic over geopend is... Als je het kindje niet de mooiste vind, ga je echt niet stemmen omdat zijn/haar moeder een topic geopend heeft.