Carpaccio??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtje, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop deze maand zwanger te zijn maar ik weet nog niet of het zo is. Maar nu vraag ik me af of je rundercarpaccio kan eten vroeg in de zwangerschap of zoiezo in de zwangerschap. Dit eet ik namelijk altijd als ik met vriendinnen ga lunchen en morgen is het weer zover ;) Moet ik dit keer voor de zekerheid maar geen carpaccio nemen of kan dit geen kwaad.
    Alvast bedankt voor jullie reactie.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja natuurlijk kun je dat eten, je bent nog niet zwanger. Ik heb niks gelaten qua eten etc zolang ik niet wist dat ik zwanger was.

Dus geniet lekker van de carpaccio

3. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi
    ik zou het ook gewoon nemen ik ging in het begin er ook rekening mee houden met eten omdat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn maar je maakt je zelf gewoon gek ik heb nu zoiets ik eet en drink alles gewoon stop daar pas mee als ik een pos test heb

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

als je zwanger bent dan mag je het niet eten en het zou kwaat kunnen aan je kindje. Ook voordat je 4 weken zwanger bent.

Je weet nooit of je zwanger bent en of je er ziek van kunt worden. Ik neem zelf de gok niet. Je kunt de 1e weken niet overdoen als je enemaal zwanger blijkt te zijn.

Drinken doe ik wel met maten omdat je kindje daar niet ziek van kan worden.

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Misschien raar van mij gedacht hoor maar: Als je dus ziek word van die bacterie die er in zou kunnen zitten en je word ziek maar ondertussen ook zwanger dan lijkt het me niet goed toch?

Ik ben er gewoon mee gestopt sinds ik zwanger wil worden...

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik zou het ook gewoon eten. Je kan alles wel laten omdat het misschien schadelijk zou kunnen zijn maar wie weet hoe lang het duurt voordat je daadwerkelijk zwanger bent? Kan nog wel een paar maanden duren. Ik drink ook nog wel m'n glaasje wijn maar ik stop na één glaasje. Als je maar geniet met mate!!

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    dit moet ik toch tegen spreken...
    de eerste weken van je zwangerschap krijgt je kindje nog niet jouw voedingstoeffen binnen en kan het dus ook nog niet schadelijk zijn voor het vruchtje...

ik zou dus zeggen lekker van genieten van die carpaccio...

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    En wanneer weet je dan dat het kindje dat niet meer doet en wanneer weet je of dat de bacterie uit je is! En heel ziek worden als je zwanger bent lijkt me toch ook een aanslag op je lichaam

Ik ken trouwens wel iemand die de bacterie heeft opgelopen en zwanger was...Die mensen hebben lang in spanning gezeten...Nogmaals ieder moet het voorzich weten..

Deel Deze Pagina