hallo meiden, ik heb van de week een sensi cassete test gedaan en daar kwam een licht streepje op de dag erna zo goed als nega ik had al kv 2v5 gehaald en dacht daarstraks toch eens testje wagen zie foto hoor graag jullie meningen erover tevens moet ik even erbij vermelden dat ik op dit moment wat bloedverlies heb beetje bruin/lichtrood achtig heel erg bedankt voor het turen groetjes en liefs joyce
ik zie op de bovenste een grijzig streepje en op de onderste een witte, in het echt is het altijd beter te zien natuurlijk! ik zal over paar dagen nog eens teste! spannend hoor!
hmz vreemd want als ik naar de foto kijk zie ik wel een licht roze kleur niet wit en ook niet grijs en als ik nu naar me test kijk als ie voor me ligt dan is ie licht paarsig van kleur pfff word er alleen maar onzekerder van. vooral omdat ik een wisselende cyclus heb van 21 a 28 dgn dus of ik nu voor of na me nod zit is niet zeker kan zijn dat het nu 21 dagen is maar kan ook zoals vorige ronde weer 28 dgn zijn zal zo nog eens proberen of ik em beter op foto krijg. groetjes en liefs joyce
spannend meid, ik zie ook een streep! over twee dagen weer testen en dan moet ie wel wat duidelijker zijn!!
ik zie ook gewoon een streepje maar het is gewoon lastiger op de foto te krijgen in het echt zie je het veel beter enz maar als ie roze is dan zie ik het wel positief in hoor spannend spannend!
Ook ik zie een streepje, ik hoop dat deze morgen of overmorgen duidelijker is geworden. Hoe is het nu met je bruin/roodverlies?
het liefste zou ik nu gelijk weer een test doen maar dat heeft geen zin pfff hoop alleen dat het bloedverlies wat ik nu heb dat het stopt het is niet veel maar tvoelt niet prettig word er behoorlijk onzeker van. als ik me foto trouwens in negatief zet zie ik ook daar een streepje haha hoe onzeker kan je zijn naja we moeten toch proberen om 2 daagjes te wachten dan zal die streep nog duidenlijker moeten zijn ik laat het jullie weten groetjes en liefs joyce
het is steeds met naar het toilet gaan met afvegen het loopt er niet uit ofzo wel voelt me buik een beetje strak drukkend gevoel kan het niet goed uitleggen als ik morgen weer zou testen moet ie dan ookal duidenlijker zijn of zal ik 2 dagen wachten? (mits ik dat red natuurlijk) groetjes en liefs joyce
Ik kan nu heel stoer gaan zeggen dat je 2 dagen moeten wachten, maar ja zo flink was ik zelf ook niet. Bij mij werd het streepje wel elke dag duidelijker, dus ach als je je niet kan bedwingen (net als mij toen) dan doe je toch lekker morgen testje? Ik hoop dat het bruin/roodverlies snel helemaal stopt. Liefs Wendy
Ik zie ook duidelijk een streepje! Spannend hoor meid. Ik hoop dat het bloedverlies stopt en dat je morgen/overmorgen een nog duidelijkere test in handen hebt. Die van mij was helaas omo wit vanochtend, maar ik kon me ook weer niet bedwingen om te testen
ok dan ga ik morgenochtend met ochtend urine testen dit was met urine van vanmiddag. zodra ik morgenochtend getest heb horen jullie het gelijk van me haha groetjes en liefs joyce
hoihoi ja dat hoop ik ook maar meer als afwachten kan ik toch niet doen helaas morgenochtend test ik nog een keer dan met ochtendurine dan zou die nog duidenlijker moeten zijn denk ik mits het bloeden niet doorzet. wanneer ga jij weer testje wagen? groetjes en liefs joyce
Morgen wel weer even een fotootje plaatsen dan hé Ik ben alvast erg benieuwd! Spannend hoor Als ik me kan beheersen test ik vrijdag weer, maar mezelf kennende morgenochtend In mijn geval zou dat ook beter zijn aangezien mijn testje omo wit was, nou ja op een overduidelijke indroger na op de Kv 2 v 5 nog wel :x Ik zie bij jou wel een roze streepje, die van mij was helaas wit, ik heb hem in mijn album gezet.
owwww meiden ik heb net weer getest dacht echt dat ik gek werd moest gewoon nog een test doen en wederom een streepje iets lichter dan die van eerder vandaag maar ja heb ook een en ander gedronken zal het dan echt zo zijn?? hij is even breed als de controle streep en ook echt roze weliswaar licht maar echt roze pffffffffff kword echt gek zal proberen nog foto te maken thalia:kheb even in je album gekeken en zie idd een witte streep waar dus het roze moet komen zeg maar maar het kan zo zijn dat je gewoon te vroeg bent met testen ik duim voor je meid spannend he hihi