wie wil er turen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen

Hé wat akelig dat het bloedverlies toe neemt meid :( Dat het streepje nagenoeg hetzelfde is, kan hoor.
    Mijn testje was vanochtend weer omo wit, dus tja het kan nog komen maar ik had vannacht ook wat lage rugpijn en dat heb ik ook altijd voor ik ongi moet worden en voor en tijdens mijn eisprong. Ik test na zondag pas weer als ik het dan nog niet ben.
    Nou ik hoop alsnog dat het goed komt voor jou hoor meid!

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    owww meid ik hoop echt zo hard dat je alsnog een mooie positieve test mag krijgen het kan nog hoor meid de ene test voor nod positief en de ander op of na nod pas.
    hier is het echt flink ongi verlies stolseltjes enz dus op naar de volgende ronde.
    groetjes en liefs joyce

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hé wat vervelend meid, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt...het lijkt mij zo akelig als je zwanger bent en je blijft bloeden.
    Hopelijk voor jou ook in de volgende ronde een positieve test en een plakkertje ;) Ik ga duimen hoor! En we lopen vrij gelijk qua cyclus :)

Ik weet precies wanneer mijn eisprong is geweest, nu 11 dpo dus het zou nog kunnen dus we houden nog een beetje hoop :)

Liefs,

Thalia

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ja idd ach we gaan aankomende ronde maar ovu testen gebruiken misschien dat ik dan wat meer inzicht krijg in wanneer me ei is enz we zien het wel.
    ik blijf nog steeds voor je duimen hoor dat ie posi word
    groetjes en liefs joyce

5. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid :( maar fijn dat je duidelijkheid hebt..

Knuffel

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    jammer hoor, je test leek posi... rot tests dan he...! groetjes, Sas

Deel Deze Pagina