Hé wat akelig dat het bloedverlies toe neemt meid Dat het streepje nagenoeg hetzelfde is, kan hoor. Mijn testje was vanochtend weer omo wit, dus tja het kan nog komen maar ik had vannacht ook wat lage rugpijn en dat heb ik ook altijd voor ik ongi moet worden en voor en tijdens mijn eisprong. Ik test na zondag pas weer als ik het dan nog niet ben. Nou ik hoop alsnog dat het goed komt voor jou hoor meid!
owww meid ik hoop echt zo hard dat je alsnog een mooie positieve test mag krijgen het kan nog hoor meid de ene test voor nod positief en de ander op of na nod pas. hier is het echt flink ongi verlies stolseltjes enz dus op naar de volgende ronde. groetjes en liefs joyce
Hé wat vervelend meid, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt...het lijkt mij zo akelig als je zwanger bent en je blijft bloeden. Hopelijk voor jou ook in de volgende ronde een positieve test en een plakkertje Ik ga duimen hoor! En we lopen vrij gelijk qua cyclus Ik weet precies wanneer mijn eisprong is geweest, nu 11 dpo dus het zou nog kunnen dus we houden nog een beetje hoop Liefs, Thalia
ja idd ach we gaan aankomende ronde maar ovu testen gebruiken misschien dat ik dan wat meer inzicht krijg in wanneer me ei is enz we zien het wel. ik blijf nog steeds voor je duimen hoor dat ie posi word groetjes en liefs joyce