ik gebruik al anderhalf jaar clomid en ben daar twee maanden geleden even mee gestopt om tot rust te komen, maar nu ben ik 7 oktober door middel van provera ongesteld geworden en heb daarna van dag 5 tot 9 clomid 100 mg geslikt. ik had 9 november opnieuw ongi moeten worden, maar nog steeds niks te bekennen, wel icht buikpijn al drie dagen. ik heb vanmiddag getest en die was neg. Weet iemand wat ik moet doen?
Nog eventjes een weekje wachten dan opnieuw testen? En als je het niet vertrouwd even de gyn of de ha bellen....
Moet jij na Clomid gebruik, zelf weer ongesteld worden? Ik krijg als een kuur niet heeft aangeslagen, weer een kuur Provera... want door mijn PCO wordt ik niet uit mijzelf ongesteld... (ik weet natuurlijk niet wat jouw geschiedenis is) Ik zal je gyno nog een keer bellen..
ik zie ook aan mijn temp dat ik een eisprong gehad heb. ik heb het zh gebled en ik moet nog uiterlijk twee weken aankijken. Ja Joyce ik wordt van begin af aan al keurig om de 33 dagen ongesteld en gebruik dus niet iedere maand provera. alleen nu ben ik dus radeloos. maar als je clomid gebruikt en je wordt niet zelf ongi dan heb je dus ook geen eisprong gehad. je wordt altijd na 2 weken na je ei ongesteld.
Ik teste op maandag 16 oktober negatief en op 19 oktober pas positief. Dat was 4/5 dagen na dat ik ongesteld had moeten worden. Dus kan nog zijn dat je te vroeg heb getest. En anders zou ik gewoon de gyn bellen als ik jou was.