Pendelaars: Ook wel eens negatieve pendeluitslagen?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Hopmarjanneke, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Aan de dames die pendelen en hebben gependeld.
    Wat ik me afvraag.... krijgen/kregen jullie ook wel eens negatieve uitslagen? Dus wanneer iemand vraagt of ze zwanger mag worden en dat er dan uitkomt dat er geen zwangerschappen meer in het verschiet liggen?
    Ik bedoel, ik heb de afgelopen paar jaar een aantal malen pendels gekregen hier en nooit te horen gekregen dat er "niets" meer zou gaan gebeuren. Wel dat pendels niet uitkwamen.
    Nu weet ik wel dat het 'voor de leuk' is, maar het speelt wel door mn hoofd.

2. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    vraag ik mij ook af als jullie een pendel krijgen die zegt neen

3. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik heb meermaals een neen gekregen, was in de tijd dat mijn vriend helemaal niet open stond voor een tweede, nu krijg ik steeds weer van wel, vriend wil ondertussen toch voor tweede gaan. Dus ja, soms zegt de pendel ook dat er geen kindjes meer komen.

Ik weet dat mensen die bv op astrolijn pendelen, altijd beginnen met de vraag of er nog een zwangerschap komt ja/neen. Maar ik weet niet hoe de meiden hier het doen natuurlijk. :p

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Okay, Happy3, dus het gebeurt wel eens. Ja ik heb zelf nooit "negatieve" uitslagen ontvangen van de pendelaars, vandaar dat ik het me wel afvroeg.

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik heb in de tijd dat ik pendelde een stuk of 3 keer moeten zeggen dat ik geen zwangerschap meer zag. Dus ja, het gebeurd zeker :)

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    #6 Amy82, 12 jul 2012
    Laatst bewerkt: 12 jul 2012
    ik vroeg me af of er eigenlijk ook wel eens stiekem naar de chinese kalender wordt gekeken haha. want heb nu al 3 pendels voor een meisje staan, en volgens de chinese kalender zou het t/m oktober een meisje zijn..

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Lijkt me ook wel moeilijk voor de pendelaarsters om dan een berichtje te moeten sturen naar de vraagster dat de pendel geen zwangerschap in de toekomst ziet.

Ik vraag me dat soms ook wel eens af. Maar van de andere kant. Stel dat het bij iemand 2 jaar gaat duren... pendelt de pendelaarster dan 24 maanden af? Ik weet niet hoeveel tijd daar in gaat zitten? Pendel je 24 keer... 24 keer "nee" terwijl het bijvoorbeeld in de 25ste maand (of later) wel raak is. Waar leg de pendelaarster de grens? *snappen jullie um nog? hihi... ;)*

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja wel gehad, maar ben daar voorzichtig mee..je kunt het ook fout hebben.Ik stel vaak voor het later nog eens te proberen.

Je kan beginnen met vragen of die persoon nog eens zwanger mag raken en dan per jaar bijv. Is het ja, kun je verkleinen naar kwartaal..maand etc.

9. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ik ken iemand waar tegen gezegd is dat ze nooit meer zwanger zou raken. Ze had al een kindje dat kort na de geboorte was overleden. Nu heeft ze een gezonde knul van 1 jaar...

Pendels altijd met een korreltje zout nemen!

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Sowieso! Een pendel is erg beinvloedbaar en daardoor niet altijd betrouwbaar...zie het als leuk zeg ik altijd. (Al begrjjp ik goed dat dat soms moeilijk moet zijn)

11. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ook ik geef altijd aan dat mijn pendel gewoon geen garantie geeft!
    Ik heb nu 4 keer gehad dat ik pendel dat iemand niet meer zwanger raakt, dit vind ik moeilijk, maar geef net als Allwoman dan aan dat ik later nogmaals voor deze gene wil pendelen. Ik heb dit ook gependeld voor iemand die in mijn man zijn kant van de familie zit en die er al veel moeite mee had dat haar oudere zus "eerder" zwanger was, dus dat is best moeilijk dan om te zeggen :(

Over die 24 maanden, ik vraag eerst of diegenen nog eens zwanger mag raken. Krijg ik een JA ga ik verder. Ik heb voor mijn eigen gemak 3 pendel kaarten gemaakt ivm zwangerschappen. De jaar kaart heb ik nu gemaakt vanaf nu tot 2018. Dan heb ik nog een maand kaart dus van Januari tot December. Daarnaast heb ik nog een kaart met de geslachten er op J, J/J, J/M, M/M en M... Dit is even werk op deze manier, maar voor mij wel het duidelijkste ;)
    Hoop dat ik zo nog duidelijk ben :p

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    wat een handige manier zeg! Ik ben benieuwd of jouw pendel bij mij uit komt:) Keyleigh.

Ik hoop zelf natuurlijk eigenlijk dat het eerder gebeurt hihi!
    we gaan het zien:)!

13. menniee

menniee Lid

10 jul 2012
    44
    0
    6
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Ik ben ook benieuwd of jouw pendel uitkomt Kayleigh :D!
    Schrok vanmorgen toen ik jouw uitslag binnen kreeg: een tweeling, meisje en jongen woooowww! hihi..
    Het toevallige is, dat ik er pas over gedroomd heb dat ik een tweeling zou krijgen, dus spannend..
    En we hadden al een jongens en meisjesnaam dus laat ze maar komen !:p

14. Haha, en ik heb áltijd al geroepen dat ik niet op de normale manier zwanger zou raken na de zwangerschap van m'n zoon, en dat de volgende zwangerschap van een tweeling zou zijn.. Nu blijkt dat we binnenkort waarschijnlijk aan IVF/ICSI moeten beginnen, en pendelt Kayleigh een tweeling ;) Weet ook dat ik hier niet teveel waarde aan moet hechten, maar het geeft toch weer een beetje meer hoop!

15. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik heb het wel bij iemand gezien hier op zp..stond bij haar onderschrift..toch werd ze zwanger hoor...:)

Deel Deze Pagina