Hallo, weet iemand waar ik (online) zo'n grotere make-up doos kan vinden, met allemaal ogenschaduws, mascara's e.d? Liefst van een redelijk bekend merk. Ik kan bij Douglas ofzo niks vinden ??
In november/december komen altijd mooie dozen uit bij de Douglas van Yves Saint Laurent. Echt de moeite waard om op te wachten vind ik
49-delige make-up-set online kopen | Home | Lichaam, sport & vrije tijd @ Neckermann.com staat een positieve beoordeling bij.. alleen helaas merkloos..
Make-up koffer Misschien zit hier iets bij? Je kan er in ieder geval een aantal site's vinden waar je even kan "neuzen".
hey, de make-up paletten van Coastal Scents zijn héél goed en betaalbaar... Ze hebben zelf een site, maar er zijn ook talloze andere sites waardoor je ze makkelijk via NL of België kan bestellen; www.belladonnabeauty.be/webshop Ze zijn betaalbaar, maar kwaliteit is vergelijkbaar met MAC (wat heel duur is) edit; oh, ik lees net dat je echt een volledige koffer wil? Die heb ik wel eens bij ICI paris XL gezien.. maar ik zou die persoonlijk niet kopen. Zit vaak vol met dingen die je nooit zal gebruiken...