Hallo meiden, ik heb een vraagje, ik krijg het zelf niet voor elkaar, maar wij gaan as 15 december trouwen. Dit is voor ons op dit moment het beste, uitleg via PB, wie zou er voor mij aub een uitnodiging willen maken, deze moet als het kan zo snel mogelijk wel klaar zijn ik heb zelf al iets van een versje gemaakt namens mijn zoontje maar krijg het niet mooi in elkaar via een kaart of iets Papa en mama gaan 15 december a.s. trouwen We gaan dan samen ons mooie leven verder opbouwen We vieren dit in besloten kring Maar wel met het ja-woord en een speciale ring Dit geweldige nieuws met jullie delen vinden we fijn Omdat we hier heel erg blij en gelukkig mee zijn Namens Jamy van Gerven zou iemand hier iets mee kunnen doen voor mij aub Ik hoor graag met spoed van iemand van jullie want ik krijg het niet voor elkaar??!!!!!
Ik heb ze vorig jaar op deze site gemaakt, erg makkelijk en snel geregeld! Trouwkaarten maken - Fastcards.nl
Op mijn genoemde site kun je zelf de tekst bepalen, dus als jij vanuit het kind wil schrijven kan dat.
dees dees, dankje dankje dankje, egt een super site, mag ik vragen hadden jullie ver vooraf de uitnodiging gestuurd en hebben jullie het heel groots gedaan of lekker intiem??
Wij zijn zelf ook getrouwd in een zeer kleine kring, de kaarten heb ik een paar weken van tevoren gemaakt. Eigenlijk was de grootste reden dat ik wat kaarten (volgens mij 6 stuks) heb verstuurd omdat mijn vader alleen vrij kon krijgen als hij de officiele kaart liet zien bij zijn baas
devil: wat geweldig ik snap niet dat ik dat niet zelf kan hor. Vind dat echt heel moeilijk Andere ideeen zijn allemaal welkom meiden bedankt voor de snelle reacties allemaal
deesdeees: Wij trouwen ook met alleen ouders en dergelijke erbij, verder niemand, willen gewoon gezellie met zijn alle wat eten hier thuis en verder nie veel... over een paar jaar nog een feesie en dan ist voor ons wel ver klaar...
Zo hebben wij het vorig jaar ook gedaan, na de plechtigheid ( die zo'n 15min. duurde) zijn we lekker thuis met z'n allen wat gaan drinken, taart erbij etc. Die middag zijn we nog wel even naar het stadhuis gegaan waar we wat gezamenlijke foto's hebben gemaakt. Het was voor ons een geslaagde dag...ik was die dag zo'n 38 wkn zwanger trouwens
deesdees: ja zoiets hebben wij ook in gedachten, Had jij een trouwjurk aan??? dat ga ik dus waarschijnlijk niet doen, vind dat beetje zonde van het geld, Dat geld hebben we ook niet eens maar dat doet er ff nie toe, ben benieuwd naar nieuwe ideeen meiden ben zelf ook wa ant puzzelen hoor
Ik heb zelf niet gekozen voor een jurk, dit ook vanwege het feit dat ik er geen waarde aan hecht en ik een flinke buik had omdat ik op het einde van mijn zwangerschap liep. Nu achteraf heb ik nog steeds geen moment spijt van dat we het zo hebben gedaan... Volg je gevoel!